TĪMEKĻA VIETNES NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

EASYKLIMA.PL

SATURA RĀDĪTĀJS:

  1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
  2. TĪMEKĻA VIETNES ELEKTRONISKIE PAKALPOJUMI
  3. PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
  4. APMAKSAS VEIDI UN NOTEIKUMI PAR PRODUKTU
  5. PRODUKTA PIEGĀDES IZMAKSAS, VEIDI UN LAIKS
  6. SŪDZĪBAS PAR PRODUKTU
  7. ĀRPUSTIESAS SŪDZĪBU UN PĀRSŪDZĪBU PROCEDŪRAS UN NOTEIKUMI PAR PIEKĻUVI ŠĪM PROCEDŪRĀM
  8. ATTEIKUMA TIESĪBAS
  9. NOTEIKUMI PAR EKONOMISKO OPERU
  10. PRODUKTU PĀRSKATĪŠANA
  11. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
  12. ATTEIKUMA VEIDLAPAS PARAUGS

Interneta vietne www.easyklima.pl rūpējas par patērētāju tiesībām. Patērētājs nevar atteikties no tiesībām, kas viņam piešķirtas saskaņā ar Patērētāju tiesību likumu. Līguma noteikumi, kas patērētājam ir mazāk labvēlīgi nekā Patērētāju tiesību likuma noteikumi, ir spēkā neesoši, un to vietā piemēro Patērētāju tiesību likuma noteikumus. Tāpēc šo Noteikumu un nosacījumu noteikumi nav paredzēti, lai izslēgtu vai ierobežotu jebkādas patērētāja tiesības, kas viņam pienākas saskaņā ar imperatīvajām likuma normām, un jebkuras iespējamās šaubas ir interpretējamas par labu patērētājam. Gadījumā, ja pastāv neatbilstība starp šo Noteikumu un nosacījumu noteikumiem un iepriekš minētajiem tiesību aktiem, noteicošie un piemērojamie ir iepriekš minētie tiesību akti.

1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

1.1. Interneta pakalpojumu, kas pieejams interneta adresē www.easyklima.pl, pārvalda Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, pasts: Polija, NIP: 7011112775; OSS: PL7011112775, pamatkapitāls ir: PLN 5000 ; e-pasta adrese: [email protected], kontakttālrunis: +48 730700096

 

1.2. Šie Noteikumi un nosacījumi ir adresēti gan patērētājiem, gan uzņēmumiem, kas izmanto Tīmekļa vietni, ja vien īpašā Noteikumu un nosacījumu noteikumā nav norādīts citādi.

 

1.3. Tīmekļa vietnē apstrādāto personas datu pārzinis saistībā ar šiem Noteikumiem ir Pārdevējs. Personas dati tiek apstrādāti nolūkos, laikposmā un pamatojoties uz pamatojumu un principiem, kas norādīti Tīmekļa vietnē publicētajā privātuma politikā. Privātuma politikā jo īpaši ir ietverti principi attiecībā uz personas datu apstrādi, ko Pārzinis veic Tīmekļa vietnē, tostarp personas datu apstrādes pamatojums, nolūki un ilgums un datu subjektu tiesības, kā arī informācija par sīkdatņu un analītisko rīku izmantošanu Tīmekļa vietnē. Tīmekļa vietnes izmantošana, tostarp pirkumu veikšana, ir brīvprātīga. Tāpat ar to saistītā personas datu sniegšana, ko Klients vai Pasūtītājs veic, izmantojot Tīmekļa vietni, ir brīvprātīga, ievērojot privātuma politikā norādītos izņēmumus (līguma noslēgšana un Pārdevēja likumā noteiktie pienākumi).

 

1.4. Definīcijas:

1.4.1. BLOG – Elektroniskais pakalpojums, tiešsaistes emuārs, kas pieejams Tīmekļa vietnē un ko Pakalpojumu sniedzējs uztur ar autora vārdu: “EasyKlima Academy” visiem Tīmekļa vietnes apmeklētājiem.

1.4.2. DARBA DIENA – viena diena no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas.

1.4.3. EASYKLIMAPORTFINDER – elektroniskais pakalpojums, vieglo automobiļu zemspiediena un augstspiediena pieslēgvietas elektroniskais katalogs/izpētes programma, kas palīdz pašiem uzpildīt aukstumnesēju.

1.4.4. REĢISTRĀCIJAS FORMA – tīmekļa vietnē pieejamā veidlapa, kas ļauj izveidot kontu.

1.4.5. PASŪTĪJUMA FORMA – Tīmekļa vietnē pieejamā elektroniskā pakalpojuma interaktīvā veidlapa, kas ļauj veikt Pasūtījumu, jo īpaši pievienojot Produktus elektroniskajā iepirkumu grozā un norādot Pārdošanas līguma noteikumus, tostarp piegādes un apmaksas veidu.

1.4.6. PIRCĒJS – (1) fiziska persona ar pilnu tiesībspēju un rīcībspēju un rīcībspēju, un vispārēji piemērojamos tiesību aktos paredzētajos gadījumos arī fiziska persona ar ierobežotu tiesībspēju un rīcībspēju; (2) juridiska persona; vai (3) organizatoriska vienība bez juridiskās personas statusa, kurai likums piešķir tiesībspēju un rīcībspēju – kas ir noslēgusi vai plāno noslēgt Pārdošanas līgumu ar Pārdevēju.

1.4.7. CILVĒTNISKAIS KODEKSS – 1964. gada 23. aprīļa Civillikuma likums (1964. gada likumu vēstnesis Nr. 16, 93. punkts ar grozījumiem).

1.4.8. KONTS – Elektroniskais pakalpojums, resursu kopums Pakalpojumu sniedzēja datu pārraides sistēmā, kas apzīmēts ar Pircēja norādītu individuālu vārdu (lietotājvārdu) un paroli, kurā tiek glabāti Pircēja sniegtie dati un informācija par viņa veiktajiem Pasūtījumiem Mājas lapā.

1.4.9. NEWSLETTER – Elektroniskais pakalpojums, Pakalpojumu sniedzēja sniegts elektroniskās izplatīšanas pakalpojums, izmantojot e-pastu, kas ļauj visiem Pakalpojumu saņēmējiem, kuri to izmanto, automātiski saņemt no Pakalpojumu sniedzēja cikliski secīgu jaunumu biļetena numuru saturu, kas satur informāciju par Produktiem, jaunumiem un akcijām Vietnē.

1.4.10. PRODUKTS – Tīmekļa vietnē pieejama kustama prece, uz kuru attiecas Pirkuma līgums starp Pircēju un Pārdevēju.

1.4.11. NOTEIKUMI – šie Tīmekļa vietnes noteikumi un nosacījumi.

1.4.12. Tīmekļa vietne – Pakalpojumu sniedzēja tīmekļa vietne, kas pieejama šādā interneta adresē: www.easyklima.pl.

1.4.13. PĀRDEVĒJS; PAKALPOJUMU SNIEDZĒJS – Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, pasta adrese: Warszawa POLSKA, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, pamatkapitāla apjoms:: PLN 5000 ; e-pasta adrese: [email protected], kontakttālrunis: 730700096.

1.4.14. PĀRDOŠANAS LĪGUMS – Preces pirkuma līgums, kas noslēgts vai noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, izmantojot Tīmekļa vietni.

1.4.15. ELEKTRONISKAIS PAKALPOJUMS – pakalpojums, ko Pakalpojumu sniedzējs sniedz Klientam elektroniski, izmantojot Tīmekļa vietni.

1.4.16. PAKALPOJUMU SNIEDZĒTĀJS – (1) fiziska persona ar pilnu tiesībspēju un rīcībspēju un rīcībspēju, bet vispārēji piemērojamos tiesību aktos noteiktajos gadījumos arī fiziska persona ar ierobežotu tiesībspēju un rīcībspēju; (2) juridiska persona; vai (3) organizatoriska vienība bez juridiskās personas statusa, kurai likums piešķir tiesībspēju un rīcībspēju – izmanto vai plāno izmantot Elektronisko pakalpojumu.

1.4.17. PATĒRĒTĀJU PRATĪBU AKTS – 2014. gada 30. maija likums par patērētāju tiesībām (Likumdošanas vēstnesis 2014, 827. punkts ar grozījumiem).

1.4.18. PASŪTĪJUMS – Klienta gribas izteikums, kas iesniegts, izmantojot Pasūtījuma veidlapu, un kura mērķis ir tieši noslēgt Produkta pārdošanas līgumu ar Pārdevēju.

2. EKTRONISKIE PAKALPOJUMI TĪMEKĻA VIETNĒ

2.1. Tīmekļa vietnē ir pieejami šādi Elektroniskie pakalpojumi: Konts, Pasūtījuma veidlapa, biļetens, emuārs un EasyKlimaPortFinder.

2.1.1. Konts – Konta izmantošana ir iespējama pēc tam, kad Pakalpojuma saņēmējs veic kopumā divus secīgus soļus – (1) aizpilda Reģistrācijas veidlapu, (2) noklikšķina uz lauciņa “Reģistrēties“. Reģistrācijas veidlapā Pakalpojuma saņēmējam ir jānorāda šādi Pakalpojuma saņēmēja dati: e-pasta adrese un parole.

2.1.1.1. Elektroniskā konta pakalpojums tiek sniegts bez maksas uz nenoteiktu laiku. Klientam ir iespēja jebkurā laikā, nenorādot iemeslu, atcelt Kontu (atteikšanās no Konta), nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojumu sniedzējam, jo īpaši pa e-pastu uz adresi: [email protected] vai rakstiski uz adresi: ul. Solec, Nr. 18, telpas B21, Varšava, 00-410, pasts: Varšava, POLIJA.

2.1.2. Pasūtījuma veidlapa – Pasūtījuma veidlapas izmantošana sākas, kad Klients pievieno pirmo Produktu elektroniskajā iepirkumu grozā Tīmekļa vietnē. Pasūtījums tiek veikts pēc tam, kad Klients ir veicis kopumā divus secīgus soļus – (1) aizpildījis Pasūtījuma veidlapu un (2) pēc Pasūtījuma veidlapas aizpildīšanas Mājas lapā ir noklikšķinājis uz lodziņa “Pirkt un maksāt“. – Līdz šim brīdim ir iespējams mainīt paša ievadītos datus (šajā nolūkā jāvadās pēc Mājas lapā redzamajiem paziņojumiem un pieejamās informācijas). Pasūtījuma veidlapā Klientam ir jānorāda šāda informācija par Klientu: vārds un uzvārds/uzņēmuma nosaukums, adrese (iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss, pilsēta, valsts), e-pasta adrese, kontakttālrunis un informācija par Pārdošanas līgumu: Izstrādājums(-i), izstrādājuma(-u) daudzums, izstrādājuma(-u) piegādes vieta un veids, maksājuma veids. Ja Klienti nav patērētāji, ir jānorāda arī uzņēmuma nosaukums un nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs.

2.1.2.1. Elektroniskās pasūtījuma veidlapas pakalpojums tiek sniegts bez maksas, un tam ir vienreizējs raksturs, un tas beidzas brīdī, kad Klients ar tā starpniecību veicis Pasūtījumu, vai brīdī, kad Klients ar tā starpniecību veicis Pasūtījumu, vai brīdī, kad Klients to izbeidzis pirms termiņa.

2.1.3. Informatīvais biļetens – Informatīvā biļetena izmantošana ir iespējama, Vietnes cilnē “Informatīvais biļetens” norādot e-pasta adresi, uz kuru tiks nosūtīts nākamais Informatīvā biļetena izdevums, un noklikšķinot uz darbības lauka.

2.1.3.1. Biļetena elektroniskais pakalpojums tiek sniegts bez maksas uz nenoteiktu laiku. Klientam ir iespēja jebkurā laikā, nenorādot iemeslu, atteikties no Biļetena saņemšanas (Biļetena atteikšanās), nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojumu sniedzējam, jo īpaši pa e-pastu uz adresi: [email protected] vai rakstiski uz adresi: ul. Solec, Nr. 18, telpas B21, Varšava, 00-410, pasts: Varšava, POLIJA.

2.1.4. Bloga izmantošana – Bloga izmantošana ir iespējama pēc ieiešanas Tīmekļa vietnē – Blogs ir pieejams visiem Tīmekļa vietnes apmeklētājiem bez nepieciešamības sniegt jebkādus datus vai veikt jebkādas citas darbības.

2.1.4.1. Pakalpojumu sniedzējs nodrošina iespēju pievienot komentārus zem ierakstiem Blogā. Pakalpojumu saņēmēju komentāri pauž tikai viņu pašu viedokli un nav uzskatāmi par Pakalpojumu sniedzēja viedokli. Aizliegts publicēt komentārus, kas pārkāpj netiķetes noteikumus un satur nepatiesu informāciju vai var maldināt citus Pakalpojumu saņēmējus. Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj iepriekš minētos noteikumus.

2.1.4.2. Pakalpojumu sniedzējs ievēro 2002. gada 18. jūlija Likuma par pakalpojumu sniegšanu elektroniskā veidā (2002. gada 18. jūlija likums Nr. 144, 1204. punkts ar grozījumiem) 14. panta 1. punktu, saskaņā ar kuru: “persona, kura, nodrošinot piekļuvi IKT sistēmas resursiem datu glabāšanai, lai pakalpojumu saņēmējs varētu uzglabāt datus, nezina par datu vai ar tiem saistīto darbību prettiesisko raksturu un kura, saņemot oficiālu paziņojumu vai iegūstot ticamas ziņas par datu vai ar tiem saistīto darbību prettiesisko raksturu, nekavējoties novērš piekļuvi datiem.

2.1.4.3. Bloga izmantošana ir bez maksas, un tā notiek saskaņā ar attiecīgajām tīmekļa vietnes cilnēm. Blogu uztur Pakalpojumu sniedzējs. Klientam ir iespēja pārtraukt Bloga lietošanu jebkurā laikā un bez iemesla norādīšanas, aizverot interneta pārlūkprogrammu.

2.1.5. EasyKlimaPortFinder – EasyKlimaPortFinder lietošana izpaužas kā Klienta došanās uz paneli, kas redzams Vietnes galvenajā lapā un atsevišķās produktu lapās, kas ļauj Klientam ievadīt Klienta automašīnas datus un izvēlēties automašīnas gadu, marku un modeli.

2.1.5.1. EasyKlimaPortFinder Elektroniskais pakalpojums tiek sniegts bez maksas, un tam ir vienreizējs raksturs, un tas beidzas brīdī, kad Klients ar tā starpniecību veic Pasūtījumu, vai brīdī, kad Klients ar tā starpniecību veic Pasūtījumu pirms termiņa.

2.2. Tehniskās prasības, kas nepieciešamas darbam ar Pakalpojumu sniedzēja izmantoto IKT sistēmu: (1) dators, klēpjdators vai cita multimediju ierīce ar piekļuvi internetam; (2) piekļuve elektroniskajam pastam; (3) tīmekļa pārlūkprogramma aktuālā versijā: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari vai Microsoft Edge; (4) ieteicamā minimālā ekrāna izšķirtspēja: 1024×768; (5) tīmekļa pārlūkprogrammā iespējotas sīkdatnes un Javascript.

2.3. Klientam ir pienākums izmantot Tīmekļa vietni atbilstoši tiesību aktiem un labai praksei, ievērojot Pakalpojumu sniedzēja un trešo personu personiskās tiesības un autortiesības, kā arī intelektuālā īpašuma tiesības. Klientam ir pienākums ievadīt faktiski pareizus datus. Klientam ir aizliegts sniegt nelikumīgu saturu.

2.4. Sūdzību iesniegšanas kārtība attiecībā uz Elektroniskajiem pakalpojumiem ir norādīta Noteikumu 6. punktā.

3. PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANAS NOTEIKUMI

3.1. Pirkuma līguma noslēgšana starp Pircēju un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Pircējs ir veicis Pasūtījumu, izmantojot Pasūtījuma veidlapu Tīmekļa vietnē saskaņā ar Noteikumu 2.1.2. punktu.

3.2. Tīmekļa vietnē norādītā Preces cena ir norādīta Polijas zlotos (PLN), ASV dolāros ($), eiro (€), sterliņu mārciņās (£), Čehijas kronās (CZK), un tajā ir iekļauti nodokļi. Klients tiek informēts par Pasūtījuma priekšmeta Preces kopējo cenu, ieskaitot nodokļus, kā arī par piegādes izmaksām (ieskaitot transporta, piegādes un pasta pakalpojumus) un citām izmaksām, un, ja šo izmaksu apmēru nav iespējams noteikt, – par pienākumu tās samaksāt, Mājaslapas lapās Pasūtījuma iesniegšanas laikā, tostarp brīdī, kad Klients izsaka savu gribu uzņemties Pirkuma līguma saistības.

3.3. Pārdošanas līguma noslēgšanas procedūra Tīmekļa vietnē, izmantojot Pasūtījuma veidlapu

3.3.1. Pirkuma līguma noslēgšana starp Pircēju un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Pircējs saskaņā ar Noteikumu Tīmekļa vietnē izvieto Pasūtījumu. Noteikumu un nosacījumu 2.1.2. punktā.

3.3.2. Pēc Pasūtījuma izvietošanas Pārdevējs nekavējoties apstiprina tā saņemšanu un vienlaikus pieņem Pasūtījumu izpildei. Pārdevējs apstiprina Pasūtījuma saņemšanu un pieņem to izpildei, nosūtot Pircējam uz Pasūtījuma iesniegšanas procesā Pircēja norādīto e-pasta adresi attiecīgu e-pasta ziņojumu, kurā ir vismaz Pārdevēja paziņojumi par Pasūtījuma saņemšanu un pieņemšanu izpildei, kā arī apstiprinājums par Pirkuma līguma noslēgšanu. Tiklīdz Klients saņem iepriekš minēto e-pasta ziņojumu, Pirkuma līgums starp Klientu un Pārdevēju tiek noslēgts.

3.4. Noslēgtā Pirkuma līguma satura fiksēšana, nodrošināšana un nodošana Pircējam notiek, (1) padarot šos Noteikumus pieejamus Mājaslapas tīmekļa vietnē un (2) nosūtot Pircējam Noteikumu  minēto e-pasta ziņojumu. Noteikumu un nosacījumu 3.3.2. punktā. Pirkuma līguma saturs tiek papildus reģistrēts un nodrošināts Pārdevēja tīmekļa vietnes IT sistēmā.

4. PRECES APMAKSAS METODES UN NOTEIKUMI

4.1. Pārdevējs nodrošina Pircējam šādus Pirkuma līguma apmaksas veidus:

4.1.1. Samaksa par piegādi ar skaidru naudu piegādes brīdī.

4.1.2. Maksājums skaidrā naudā, personīgi saņemot.

4.1.3. Maksājums ar pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu.

4.1.4. Elektroniskie maksājumi un maksājumi ar kredītkarti pēc Pircēja izvēles, izmantojot: Przelewy24.pl, PayU.pl, PayPal.com, Apple Pay vai Google Pay – iespējamie aktuālie maksāšanas veidi ir norādīti Tīmekļa vietnē informācijas sadaļā par maksāšanas veidiem un tīmekļa vietnē https://www.przelewy24.pl/, https://poland.payu.com/, https://www.apple.com/pl/apple-pay/, https://pay.google.com/intl/pl.

4.1.5. Maksājums pa daļām, izmantojot PayU.pl.

4.2. Maksājuma termiņš:

4.2.1. Ja Klients izvēlas apmaksu ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti, Klientam ir pienākums veikt maksājumu 7 kalendāro dienu laikā no Pirkuma līguma noslēgšanas dienas.

4.2.2. Ja Pircējs izvēlas apmaksu par piegādi, Pircējam ir pienākums veikt maksājumu piegādes brīdī.

5. PRODUKTA PIEGĀDES IZMAKSAS, METODES UN DATUMS

5.1. Preces piegāde ir iespējama Eiropas teritorijā.

5.2. Preces piegāde Klientam ir par maksu, ja vien Pārdošanas līgumā nav noteikts citādi. Produkta piegādes izmaksas (ieskaitot transporta, piegādes un pasta pakalpojumu maksu) Klientam tiek norādītas Tīmekļa vietnes lapās informācijas cilnē par piegādes izmaksām un Pasūtījuma iesniegšanas laikā, tostarp, kad Klients izsaka savu gribu uzņemties saistības saskaņā ar Pārdošanas līgumu.

5.3. Pārdevējs nodrošina Pircējam šādus Preces piegādes veidus:

5.3.1. Kurjerpasta piegāde.

5.3.2. Skaidras naudas piegāde.

5.4. Pārdevējs informē, ka Preces iepakošana un nosūtīšana notiek ar uzņēmuma EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, kura juridiskā adrese ir Varšavā (juridiskā adrese un piegādes adrese: Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varšava); ierakstīta Valsts tiesu reģistra Uzņēmumu reģistrā ar KRS numuru 0000862281; reģistra tiesa, kurā tiek glabāti uzņēmuma dokumenti: Katovices rajona tiesa – Wschód Katovicē, Valsts tiesu reģistra VIII Ekonomikas nodaļa; pamatkapitāls:: PLN 5000; NIP: 9542818782; REGON: 387147683.

5.5. Preces piegādes termiņš Klientam ir līdz 5 darba dienām, ja vien Preces aprakstā vai Pasūtījuma iesniegšanas laikā nav norādīts īsāks termiņš. Ja Produktiem ir dažādi piegādes termiņi, par piegādes termiņu tiek uzskatīts garākais norādītais termiņš, kas tomēr nedrīkst pārsniegt 5 darba dienas. Produkta piegādes termiņa sākums Klientam tiek aprēķināts šādi:

5.5.1. Ja Pircējs izvēlas maksāt ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti – no dienas, kad tiek kreditēts Pārdevēja bankas konts vai norēķinu konts.

5.5.2. Ja Pircējs izvēlas apmaksas veidu skaidrā naudā – no dienas, kad noslēgts Pirkuma līgums.

5.5.3. Ja Pircējs izvēlas samaksas pa daļām veidu – no dienas, kad kreditors informējis Pārdevēju par kredītlīguma noslēgšanu ar Pircēju, bet ne vēlāk kā no dienas, kad Pārdevēja bankas vai norēķinu kontā ieskaitīti Pircējam piešķirtā kredīta līdzekļi.

6. PRETENZIJAS PAR PRECI

6.1. Šajā Noteikumu un nosacījumu 6. punktā ir noteikta kārtība, kādā tiek izskatītas sūdzības, kas ir kopīgas visām Pārdevējam iesniegtajām sūdzībām, jo īpaši sūdzības par Produktiem, Pirkuma līgumiem, Elektroniskajiem pakalpojumiem un citas sūdzības, kas saistītas ar Pārdevēja vai Tīmekļa vietnes darbību.

6.2. Atbildības pamats un apjoms ir noteikts vispārēji piemērojamos tiesību aktos, jo īpaši Civillikumā, Patērētāju tiesību likumā un 2002. gada 18. jūlija Likumā par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (Likumu Vēstnesis Nr. 144, 1204. punkts ar grozījumiem).

6.2.1. Sīki izstrādāti noteikumi attiecībā uz pretenziju par Preci – kustamu lietu –, ko Pircējs iegādājies, pamatojoties uz Pirkuma līgumu, kas noslēgts ar Pārdevēju, līdz 31. 2022. gada 31. decembrī nosaka Civillikuma noteikumi redakcijā, kas ir spēkā līdz 31. decembrim. decembrī, jo īpaši Civilkodeksa 556.-576. pants. Šie noteikumi jo īpaši nosaka Pārdevēja atbildības pamatu un apjomu pret Pircēju, ja pārdotajai Precei ir fizisks vai juridisks defekts (garantija). Pārdevēja pienākums ir nodrošināt Pircēju ar Produktu bez defektiem. Saskaņā ar Civilkodeksa 558. panta 1. punktu Pārdevēja garantijas atbildība par saskaņā ar iepriekšējo teikumu iegādātu Produktu pret Pircēju, kurš nav patērētājs, ir izslēgta.

6.2.2. Sīki izstrādātus noteikumus attiecībā uz pretenziju par Produktu – kustamu lietu (tostarp kustamu lietu ar digitāliem elementiem), tomēr izņemot kustamu lietu, kas kalpo tikai kā digitālā satura nesējs -, kuru Klients iegādājies, pamatojoties uz Pirkuma līgumu, kas noslēgts ar Pārdevēju no 2023. gada 1. janvāra, nosaka Patērētāju tiesību likuma noteikumi, kas ir spēkā no 2023. gada 1. janvāra, jo īpaši Patērētāju tiesību likuma 43.a – 43.g pants. Šie noteikumi jo īpaši nosaka Pārdevēja atbildības pamatu un apmēru pret patērētāju, ja Produkts neatbilst Pirkuma līgumam.

6.2.3. Detalizēti noteikumi par pretenziju attiecībā uz Preci – digitālo saturu vai pakalpojumu, vai kustamu priekšmetu, kas kalpo tikai kā digitālā satura nesējs -, ko Klients iegādājies, pamatojoties uz Pirkuma līgumu, kas noslēgts ar Pārdevēju no 2023. gada 1. janvāra vai pirms šī datuma, ja šādas Preces piegādei bija jānotiek vai tā notika pēc šī datuma, ir noteikti Patērētāju tiesību likuma noteikumos redakcijā, kas bija spēkā 2023. gada 1. janvārī, jo īpaši Patērētāju tiesību likuma 43.h – 43.q pantā. Šie noteikumi jo īpaši nosaka Pārdevēja atbildības pamatu un apjomu pret patērētāju, ja Produkts neatbilst Pirkuma līguma noteikumiem.

6.3. Sūdzību var iesniegt, piemēram:

6.3.1. rakstveidā uz adresi: Solec, Nr. 18, telpas B21, Varšava, 00-410, pasts: Polija, Varšava, Polija

6.3.2. elektroniski, nosūtot sūdzību uz šādu e-pasta adresi: [email protected].

6.4. Produkta nosūtīšana vai nosūtīšana atpakaļ sūdzības ietvaros var notikt uz adresi: ul. Solec, nr. 18, telpas B21, Varšava, 00-410, pasts: Varšava, 00-410: Varšava POLIJA.

6.5. Sūdzības aprakstā ieteicams norādīt: (1) informāciju un apstākļus, kas attiecas uz sūdzības priekšmetu, jo īpaši pārkāpuma vai neatbilstības līgumam veidu un rašanās datumu; (2) prasību par veidu, kā panākt atbilstību līgumam, vai paziņojumu par cenas samazinājumu vai atteikšanos no līguma, vai jebkuru citu prasību; un (3) sūdzības iesniedzēja kontaktinformāciju – tas atvieglos un paātrinās sūdzības izskatīšanu. Iepriekšējā teikumā norādītās prasības ir tikai ieteikuma formā un neietekmē to sūdzību efektivitāti, kas iesniegtas bez ieteicamā sūdzības apraksta.

6.6. Ja sūdzības izskatīšanas laikā mainās sūdzības iesniedzēja sniegtā kontaktinformācija, sūdzības iesniedzēja pienākums ir par to paziņot Pārdevējam.

6.7. Sūdzības iesniedzējs sūdzībai var pievienot pierādījumus (piemēram, fotogrāfijas, dokumentus vai Produktu), kas saistīti ar sūdzības priekšmetu. Pārdevējs var arī lūgt sūdzības iesniedzēju sniegt papildu informāciju vai nosūtīt pierādījumus (piemēram, fotogrāfijas), ja tas atvieglo un paātrina sūdzības izskatīšanu Pārdevējam.

6.8. Pārdevējs atbild uz sūdzību nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no tās saņemšanas dienas.

7. SŪDZĪBU UN PRETENZIJU ĀRPUSTIESAS IZSKATĪŠANAS VEIDI UN PIEKĻUVES NOTEIKUMI ŠĪM PROCEDŪRĀM

7.1. Detalizēta informācija par iespēju Pircējam, kurš ir patērētājs, izmantot ārpustiesas sūdzību un pretenziju izskatīšanas veidus, kā arī šo procedūru pieejamības noteikumi ir pieejami Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja tīmekļa vietnē: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2. Ir pieejams arī kontaktpunkts pie Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja priekšsēdētāja (tālrunis: 22 55 60 333, e-pasts: [email protected] vai rakstiskā adrese: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), kura uzdevums cita starpā ir sniegt palīdzību patērētājiem jautājumos, kas saistīti ar patērētāju strīdu ārpustiesas izšķiršanu.

7.3. Patērētājam ir pieejami šādi ārpustiesas sūdzību iesniegšanas un pārsūdzības procedūru piemēri: (1) strīda izšķiršanas pieprasījums pastāvīgajā izlīguma tiesā (vairāk informācijas sk.: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) ārpustiesas strīda izšķiršanas pieprasījums Komerciālās inspekcijas provinces inspektoram (vairāk informācijas sk. tā inspektora tīmekļa vietnē, kura jurisdikcijā ir Pārdevēja uzņēmējdarbības vieta); un (3) novada (pašvaldības) patērētāju ombuda vai sabiedriskās organizācijas, kuras statūtos noteiktie uzdevumi ietver patērētāju aizsardzību (piemēram, Patērētāju federācija, Polijas Patērētāju apvienība), palīdzība. Konsultācijas, cita starpā, tiek sniegtas pa e-pastu [email protected] un pa patērētāju uzticības tālruni 801 440 220 (uzticības tālrunis darbojas darba dienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, maksa par zvanu saskaņā ar operatora tarifu).

7.4. Platforma strīdu izšķiršanai tiešsaistē starp patērētājiem un tirgotājiem ES līmenī (ODR platforma) ir pieejama tīmekļa vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr. ODR platforma ir interaktīva

un daudzvalodu tīmekļa vietne ar vienas pieturas aģentūru patērētājiem un tirgotājiem, kuri vēlas ārpustiesas kārtībā atrisināt strīdu par līgumsaistībām, kas izriet no pirkuma vai pakalpojuma līguma tiešsaistē (sīkāku informāciju skatīt pašas platformas tīmekļa vietnē vai Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja tīmekļa adresē: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. ATTEIKUMA TIESĪBAS

8.1. Patērētājs, kas noslēdzis distances līgumu, 14 kalendāro dienu laikā var atkāpties no līguma, nenorādot iemeslus un neradot izmaksas, izņemot izmaksas, kas norādītas punktā. Noteikumu un nosacījumu 8.8. punktā. Paziņojuma nosūtīšana pirms termiņa ir pietiekama, lai to ievērotu. Atteikuma deklarāciju var iesniegt, piemēram:

8.1.1. rakstiski uz adresi: ul. Solec, Nr. 18, telpas B21, Varšava, 00-410, pasts: Varšava POLIJA

8.1.2. elektroniski, nosūtot paziņojumu pa e-pastu uz šādu adresi: [email protected].

8.2. Preces – kustamās mantas (tostarp kustamās mantas ar digitālajiem elementiem) atgriešanu atteikuma no līguma ietvaros var veikt uz adresi: ul. Solec, nr 18, telpas B21, Varšava, 00-410, pasts: Varšava POLIJA

8.3. Atteikuma veidlapas paraugs ir iekļauts Patērētāju tiesību likuma 2. pielikumā un ir papildus atrodams arī šā panta 2. punktā. Noteikumu 12. punktā. Patērētājs var izmantot veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti.

8.4. Termiņš, kurā patērētājs var atkāpties no līguma, sākas:

8.4.1. līgumam, kura izpildē Pārdevējs piegādā Preci, uzliekot par pienākumu nodot tās īpašumtiesības, – no Preces pārņemšanas patērētāja vai patērētāja norādītās trešās personas, kas nav pārvadātājs, valdījumā, un līgumam, kas: (1) ietver vairākus Produktus, kas tiek piegādāti atsevišķi, partijās vai pa daļām – no pēdējā Produkta, partijas vai daļas pārņemšanas valdījumā, vai (2) ietver regulāru Produktu piegādi uz noteiktu laiku – no pirmā Produkta pārņemšanas valdījumā;

8.4.2. citiem līgumiem – no līguma noslēgšanas dienas.

8.5. Ja atkāpjas no distances līguma, līgums tiek uzskatīts par neslēgtu.

8.6. Produkti – kustamas lietas, tostarp kustamas lietas ar digitāliem elementiem:

8.6.1. Pārdevējam ir pienākums nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemts patērētāja paziņojums par atteikšanos no līguma, atmaksāt patērētājam visus patērētāja veiktos maksājumus, tostarp Preces – kustamas lietas, tostarp kustamas lietas ar digitālajiem elementiem, piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās patērētāja izvēlētā piegādes veida dēļ, kas nav lētākais parastais piegādes veids, kas pieejams Tīmekļa vietnē). Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot to pašu patērētāja izmantoto maksāšanas veidu, ja vien patērētājs nav skaidri piekritis citam atmaksāšanas veidam, kas patērētājam nerada nekādas izmaksas. Attiecībā uz Produktiem – kustamiem priekšmetiem (tostarp kustamiem priekšmetiem ar digitālajiem elementiem) – ja Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt Produktu no patērētāja, Pārdevējs var aizturēt no patērētāja saņemtā maksājuma atmaksu līdz brīdim, kad tas ir saņēmis atpakaļ Produktu vai patērētājs ir iesniedzis pierādījumus par tā atgriešanu, atkarībā no tā, kurš no šiem gadījumiem iestājas pirmais.

8.6.2. Attiecībā uz Produktiem – kustamiem priekšmetiem (tostarp kustamiem priekšmetiem ar digitālajiem elementiem) – patērētāja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad patērētājs atteicies no līguma, atgriezt Produktu Pārdevējam vai nodot to Pārdevēja pilnvarotai personai, kas to var saņemt, izņemot gadījumus, kad Pārdevējs ir piedāvājis pats saņemt Produktu. Pietiek nosūtīt Preci atpakaļ pirms termiņa beigām.

8.6.3. Patērētājs ir atbildīgs par Preces – mobilās preces (tostarp mobilās preces ar digitālajiem elementiem) – vērtības samazināšanos, kas radusies Preces lietošanas rezultātā, pārsniedzot Preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai nepieciešamo.

8.7. Produkti – digitālais saturs vai digitālie pakalpojumi:

8.7.1. Atteikuma gadījumā no līguma par Produkta – digitālā satura vai digitālā pakalpojuma – piegādi Pārdevējs no dienas, kad saņemts patērētāja paziņojums par atteikumu no līguma, nedrīkst izmantot saturu, kas nav personas dati, kurus sniedzis vai radījis patērētājs Produkta – digitālā satura vai digitālā pakalpojuma – izmantošanas laikā, izņemot saturu, kas: (1) ir noderīgi tikai saistībā ar digitālo saturu vai digitālo pakalpojumu, kas veidoja līguma priekšmetu; (2) attiecas tikai uz patērētāja darbību Pārdevēja sniegtā digitālā satura vai digitālā pakalpojuma izmantošanas laikā; (3) tirgotājs tos ir apvienojis ar citiem datiem un tos nevar iegūt vai var iegūt tikai ar nesamērīgām pūlēm; (4) patērētājs tos ir radījis kopā ar citiem patērētājiem, kuri tos vēl var izmantot. Izņemot 1.-3. punktā minētos gadījumus, pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma dara patērētājam pieejamu saturu, kas nav personas dati un ko patērētājs ir sniedzis vai radījis, izmantojot pārdevēja sniegto digitālo saturu vai digitālo pakalpojumu. Atteikuma gadījumā pārdevējs var liegt patērētājam turpmāk izmantot digitālo saturu vai digitālo pakalpojumu, jo īpaši liedzot patērētājam piekļūt digitālajam saturam vai digitālajam pakalpojumam vai bloķējot lietotāja kontu, kas neietekmē iepriekšējā teikumā minētās patērētāja tiesības. Patērētājam ir tiesības atgūt digitālo saturu.

digitālo saturu no pārdevēja bez maksas, bez šķēršļiem no pārdevēja puses, saprātīgā termiņā un vispārpieņemtā mašīnlasāmā formātā.

8.7.2. Ja patērētājs atkāpjas no produkta – digitālā satura vai digitālā pakalpojuma – piegādes līguma, patērētājam ir pienākums pārtraukt izmantot digitālo saturu vai digitālo pakalpojumu un darīt to pieejamu trešajām personām.

8.8. Iespējamās izmaksas, kas saistītas ar patērētāja atteikumu, kuras patērētājam ir pienākums segt:

8.8.1. Attiecībā uz Produktiem – kustamiem priekšmetiem (tostarp kustamiem priekšmetiem ar digitālajiem elementiem) – ja patērētājs ir izvēlējies tādu Preces piegādes veidu, kas nav lētākais parastais piegādes veids, kas pieejams Tīmekļa vietnē, Pārdevējam nav pienākuma atlīdzināt patērētājam radušās papildu izmaksas.

8.8.2. Attiecībā uz Produktiem – kustamiem priekšmetiem (tostarp kustamiem priekšmetiem ar digitāliem elementiem) – patērētājs sedz tiešos izdevumus, kas saistīti ar Produkta atgriešanu.

8.8.3. Attiecībā uz Produktu – pakalpojumu, kura izpilde – pēc patērētāja nepārprotama pieprasījuma – ir uzsākta pirms atteikuma termiņa beigām, patērētājam, kurš izmanto atteikuma tiesības pēc šāda pieprasījuma izteikšanas, ir pienākums samaksāt par līdz atteikumam sniegtajiem pakalpojumiem. Samaksājamo summu aprēķina proporcionāli tam, kas ir sniegts, ņemot vērā līgumā noteikto cenu vai atlīdzību. Ja cena vai atlīdzība ir pārmērīgi augsta, šīs summas aprēķināšanas pamats ir sniegtā pakalpojuma tirgus vērtība.

8.9. Patērētājam nav tiesību atteikties no distances līguma attiecībā uz līgumiem:

8.9.1. (1) par pakalpojumu sniegšanu, par kuriem patērētājam ir pienākums samaksāt cenu, ja Pārdevējs ir pilnībā izpildījis pakalpojumu ar patērētāja skaidru un iepriekšēju piekrišanu, kurš pirms Pārdevēja pakalpojuma sniegšanas ir informēts, ka pēc Pārdevēja pakalpojuma sniegšanas viņš zaudēs atteikuma tiesības, un ir to atzinis; (2) kuros cena vai atlīdzība ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, kuras Pārdevējs nekontrolē un kuras var notikt pirms atteikuma termiņa beigām; (3) kurā izpildes priekšmets ir Prece – kustama lieta (tostarp kustama lieta ar digitālajiem elementiem) – kas nav rūpnieciski ražota, izgatavota pēc patērētāja specifikācijām vai kalpo patērētāja individuālo vajadzību apmierināšanai; (4) kurā izpildes priekšmets ir Prece – kustama lieta (tostarp kustama lieta ar digitālajiem elementiem) – kas ātri bojājas vai kurai ir īss derīguma termiņš; (5) kurā izpildes priekšmets ir Produkts – kustama lieta (tostarp kustama lieta ar digitālajiem elementiem) – piegādāta aizzīmogotā iepakojumā, kuru pēc atvēršanas veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ nav iespējams atdot atpakaļ, ja iepakojums pēc piegādes ir atvērts; (6) kurā izpildes priekšmets ir Produkti – kustamas lietas (tostarp kustamas lietas ar digitālajiem elementiem) -, kas pēc piegādes to rakstura dēļ ir neatdalāmi apvienoti ar citām kustamām lietām, tostarp kustamām lietām ar digitālajiem elementiem; (7) kuros izpildes priekšmets ir alkoholiskie dzērieni, par kuru cenu ir panākta vienošanās, noslēdzot Pirkuma līgumu, kuru piegāde var notikt tikai pēc 30 dienām un kuru vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar ietekmēt; (8) kurā patērētājs skaidri pieprasījis, lai Pārdevējs ierodas pie viņa, lai veiktu steidzamu remontu vai apkopi; ja Pārdevējs papildus sniedz citus pakalpojumus, nevis tos, kurus pieprasījis patērētājs, vai piegādā Preces – kustamus priekšmetus (tostarp kustamus priekšmetus ar digitālajiem elementiem) -,izņemot rezerves daļas, kas nepieciešamas remonta vai apkopes veikšanai, patērētājam ir tiesības atteikties no līguma attiecībā uz papildu pakalpojumiem vai precēm; (9) ja piegādes priekšmets ir skaņas vai vizuāls ieraksts vai datora programmatūra, kas piegādāta aizzīmogotā iepakojumā, ja iepakojums tiek atvērts pēc piegādes; (10) par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot abonēšanas līgumus; (11) kas noslēgti publiskā izsolē; (12) par izmitināšanu, kas nav paredzēta dzīvošanai, preču pārvadāšanu, automobiļu nomu, ēdināšanu, pakalpojumiem, kas saistīti ar atpūtas, izklaides, sporta vai kultūras pasākumiem, ja līgumā ir norādīts pakalpojuma sniegšanas datums vai periods; (13) par digitālā satura piegādi, kas nav sniegts materiālā datu nesējā un par kuru patērētājam ir pienākums maksāt cenu, ja pārdevējs ir uzsācis izpildi ar patērētāja skaidru un iepriekšēju piekrišanu, kuru pārdevējs pirms pakalpojuma sniegšanas ir informējis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības pēc tam, kad pārdevējs būs izpildījis pakalpojumu un to apstiprinājis, un pārdevējs ir sniedzis patērētājam apstiprinājumu, kas minēts šā panta 1. punktā. Patērētāju tiesību likuma 15. panta 1. un 2. punktā vai 21. panta 1. punktā; (14) par tādu pakalpojumu sniegšanu, par kuriem patērētājam ir pienākums samaksāt cenu, ja patērētājs ir nepārprotami pieprasījis Pārdevējam ierasties pie patērētāja mājās remonta veikšanai un pakalpojums jau ir pilnībā izpildīts ar patērētāja nepārprotamu un iepriekšēju piekrišanu.

8.10. Šajā Noteikumu 8. punktā ietvertie noteikumi attiecībā uz patērētāju ir piemērojami no 2021. gada 1. janvāra un līgumiem, kas noslēgti no minētās dienas, arī attiecībā uz Pircēju vai Pircēju, kas ir fiziska persona, kura slēdz līgumu, kas tieši saistīts ar tās saimniecisko darbību, ja no šī līguma satura izriet, ka tam šai personai nav profesionāla rakstura, kas izriet jo īpaši no tās saimnieciskās darbības priekšmeta, kas darīts pieejams, pamatojoties uz Centrālā reģistra un informācijas par saimniecisko darbību noteikumiem.

9. NOTEIKUMI ATTIECĪBĀ UZ UZŅĒMĒJIEM

9.1. Šis Noteikumu 9. punkts un visi tajā ietvertie noteikumi ir adresēti un līdz ar to saistoši tikai tādam Klientam vai Pakalpojumu saņēmējam, kurš nav patērētājs un no 2021. gada 1. janvāra un līgumiem, kas noslēgti, sākot ar šo datumu, nav arī fiziska persona, kas slēdz līgumu, kurš tieši saistīts ar tās/viņa

saimniecisko darbību, ja no šā līguma satura izriet, ka tas šai personai nav profesionāla rakstura, kas izriet jo īpaši no tās saimnieciskās darbības priekšmeta, kas darīts pieejams, pamatojoties uz Centrālā reģistra un informācijas par saimniecisko darbību noteikumiem.

9.2. Pārdevējam ir tiesības atkāpties no Pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā no tā noslēgšanas dienas. Atteikšanās no Pārdošanas līguma šajā gadījumā var notikt, nenorādot iemeslu, un nerada Pircējam nekādas pretenzijas pret Pārdevēju.

9.3. Pārdevēja atbildība, kas izriet no Preces garantijas vai Preces neatbilstības Pārdošanas līguma noteikumiem, ir izslēgta.

9.4. Pārdevējs atbild uz sūdzību 30 kalendāro dienu laikā no tās saņemšanas dienas.

9.5. Pārdevējam ir tiesības ierobežot pieejamos apmaksas veidus, tostarp pieprasīt priekšapmaksu pilnā apmērā vai daļēji, neatkarīgi no Pircēja izvēlētā apmaksas veida un Pirkuma līguma noslēgšanas fakta.

9.6. Pakalpojumu sniedzējs var izbeigt līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu ar tūlītēju spēkā stāšanos un bez iemesla norādīšanas, nosūtot attiecīgu paziņojumu Klientam.

9.7. Pakalpojumu sniedzēja/Pārdevēja atbildība pret Klientu/Klientu, neatkarīgi no tās juridiskā pamata, ir ierobežota – gan vienas prasības ietvaros, gan attiecībā uz visām prasībām kopā – līdz samaksātās cenas un piegādes izmaksu apmēram saskaņā ar Pārdošanas līgumu, bet ne vairāk kā līdz tūkstoš PLN summai. Iepriekšējā teikumā minētais summas ierobežojums attiecas uz visām Klienta/Klienta prasībām pret Pakalpojumu sniedzēju/Pārdevēju, tostarp gadījumā, ja nav noslēgts Pārdošanas līgums vai tas nav saistīts ar Pārdošanas līgumu. Pakalpojumu sniedzējs/pārdevējs ir atbildīgs pret Pakalpojumu saņēmēju/Klientu tikai par tipiskiem zaudējumiem, kas bija paredzami līguma noslēgšanas brīdī, un nav atbildīgs par negūto peļņu. Pārdevējs nav atbildīgs arī par sūtījuma pārvadāšanas aizkavēšanos.

9.8. Jebkādi strīdi, kas rodas starp Pārdevēju/pakalpojuma sniedzēju un Klientu/Klientu, tiek iesniegti tiesā, kuras jurisdikcijā ir Pārdevēja/pakalpojuma sniedzēja atrašanās vieta.

10. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

10.1. Pārdevējs nodrošina iespēju saviem Klientiem izsniegt un piekļūt atzinumiem par Produktiem un Tīmekļa vietni saskaņā ar šajā Noteikumu sadaļā norādītajiem nosacījumiem.

10.2. Klients var sniegt atzinumu, izmantojot veidlapu, lai pievienotu atzinumu par kādu Produktu vai Vietni. Šī veidlapa var būt pieejama tieši Tīmekļa vietnē (tostarp izmantojot ārēju logrīku) vai arī tā var būt pieejama, izmantojot individuālu saiti, ko Klients saņem pēc pirkuma veikšanas uz Klienta norādīto e-pasta adresi. Pievienojot viedokli, Klients var pievienot arī grafisku vērtējumu vai Produkta attēlu – ja šāda iespēja ir pieejama viedokļa veidlapā.

10.3. Atzinumu par Produktu var sniegt tikai par tiem Produktiem, kas faktiski iegādāti Pārdevēja Tīmekļa vietnē, un tikai tas Klients, kurš iegādājies recenzējamo Produktu. Lai sniegtu atzinumu par Produktu, ir aizliegts slēgt fiktīvus vai fiktīvus Pārdošanas līgumus. Atzinumu par Tīmekļa vietni var sniegt persona, kas ir Tīmekļa vietnes Klients.

10.4. Klientu veikto atzinuma pievienošanu nedrīkst izmantot nelikumīgām darbībām, jo īpaši darbībām, kas ir negodīgas konkurences akts, vai darbībām, kas pārkāpj Pārdevēja vai trešo personu personiskās tiesības, intelektuālā īpašuma tiesības vai citas tiesības. Pievienojot viedokli, Klientam ir pienākums rīkoties saskaņā ar likumu, šiem Noteikumiem un nosacījumiem un labiem tikumiem.

10.5. Viedokļi var būt pieejami tieši Tīmekļa vietnē (piemēram, pie konkrētā Produkta) vai ārējā viedokļu apkopošanas pakalpojumā, ar kuru sadarbojas Pārdevējs un uz kuru Tīmekļa vietnē ir izveidotas saites (tostarp izmantojot Tīmekļa vietnē izvietotu ārēju logrīku).

10.6. Pārdevējs nodrošina, ka publicētie viedokļi par Produktiem nāk no tā Klientiem, kuri ir iegādājušies attiecīgo Produktu. Šim nolūkam Pārdevējs veic šādus pasākumus, lai pārliecinātos, ka atsauksmes nāk no tā Klientiem:

10.6.1. Lai publicētu atzinumu, kas sniegts, izmantojot veidlapu, kura pieejama tieši Tīmekļa vietnē, Pakalpojumu sniedzējam ir jāveic iepriekšēja pārbaude. Pārbaude ietver atzinuma atbilstības šiem Noteikumiem un nosacījumiem pārbaudi, jo īpaši pārbaudot, vai persona, kas sniedz atzinumu, ir Tīmekļa vietnes Klients – šajā gadījumā Pārdevējs pārbauda, vai persona ir veikusi pirkumu Tīmekļa vietnē, un, ja atzinums sniegts par kādu Produktu, papildus pārbauda, vai persona ir iegādājusies recenzēto Produktu. Pārbaude notiek bez liekas kavēšanās.

10.6.2. Pārdevējs nosūta saviem Klientiem (tostarp izmantojot ārējo atsauksmju servisu, ar kuru tas sadarbojas) individuālu saiti uz e-pasta adresi, ko Klients norādījis pirkuma brīdī – šādā veidā piekļuve atsauksmju veidlapai tiek piešķirta tikai tam Klientam, kurš iegādājies Produktu Vietnē.

10.6.3. Gadījumā, ja Pārdevējam rodas šaubas vai iebildumi, ko Pārdevējam adresējuši citi Klienti vai trešās personas, par to, vai konkrētais viedoklis nāk no Klienta vai vai konkrētais Klients iegādājies konkrēto Produktu, Pārdevējs patur tiesības sazināties ar viedokļa autoru, lai noskaidrotu un apstiprinātu, ka viņš/viņa tiešām ir Mājas lapas Klients vai ka viņš/viņa ir iegādājies recenzēto Produktu.

10.7. Jebkādas piezīmes, pārsūdzības pret atzinuma pārbaudi vai iebildumus par to, vai konkrētais atzinums ir no Klienta vai vai konkrētais Klients ir iegādājies konkrēto Produktu, var iesniegt analoģiski Noteikumu un nosacījumu 6. punktā norādītajai sūdzību procedūrai.

10.8. Pārdevējs neizvieto vai neuztic citai personai izvietot nepatiesus Klientu viedokļus vai ieteikumus, kā arī neizkropļo Klientu viedokļus vai ieteikumus, lai reklamētu savus Produktus. Pārdevējs sniedz gan pozitīvas, gan negatīvas atsauksmes. Pārdevējs nesniedz sponsorētus viedokļus.

11. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

11.1. Līgumi, kas noslēgti, izmantojot Tīmekļa vietni, tiek noslēgti poļu valodā.

11.2. Noteikumu un nosacījumu grozījumi:

11.2.1. Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības grozīt Noteikumus un nosacījumus svarīgu iemeslu dēļ, t.i.: izmaiņas tiesību aktos; izmaiņas maksājumu un piegādes metodēs – tiktāl, ciktāl šīs izmaiņas ietekmē šo Noteikumu un nosacījumu noteikumu īstenošanu.

11.2.2. Gadījumā, ja uz šo Noteikumu pamata tiek noslēgti ilgstoši līgumi (piemēram, Elektronisko pakalpojumu sniegšana – Konts), grozītie Noteikumi ir saistoši Klientam, ja ir izpildītas Civillikuma 384. un 384.[1] pantā noteiktās prasības, t.i., Klients ir pareizi informēts par grozījumiem un nav izbeidzis līgumu 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma dienas. Gadījumā, ja Noteikumu un nosacījumu grozījumu rezultātā tiek ieviestas jaunas maksas vai tiek palielinātas pašreizējās maksas, Klientam ir tiesības atteikties no līguma.

11.2.3. Gadījumā, ja, pamatojoties uz šiem Noteikumiem, tiek noslēgti cita rakstura līgumi, kas nav pastāvīgi līgumi (piemēram, Pārdošanas līgums), Noteikumu grozījumi nekādā veidā neietekmē Pakalpojumu saņēmēju/Klientu iegūtās tiesības pirms Noteikumu grozījumu spēkā stāšanās dienas, jo īpaši Noteikumu grozījumi neietekmē jau veiktos vai iesniegtos Pasūtījumus un noslēgtos, izpildītos vai izpildītos Pārdošanas līgumus.

11.3. Jautājumus, uz kuriem neattiecas šie Noteikumi un nosacījumi, regulē vispārēji piemērojamie Polijas tiesību aktu noteikumi, jo īpaši: Vispārēji piemērojamie tiesību akti: Civilkodekss; 2002. gada 18. jūlija Likums par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (2002. gada Likumu Vēstnesis Nr. 144, 1204. punkts ar grozījumiem); Likums par patērētāju tiesībām; un citi attiecīgie vispārēji piemērojamo tiesību aktu noteikumi.

11.4. Šie Noteikumi un nosacījumi neizslēdz noteikumus, kas piemērojami tajā valstī, kurā ir patērētāja pastāvīgā dzīvesvieta, kurš noslēdz līgumu ar Pakalpojumu sniedzēju/pārdevēju, un kurus nevar izslēgt ar līgumu. Pakalpojumu sniedzējs/pārdevējs šādā gadījumā garantē patērētājam aizsardzību, kas viņam piešķirta, pamatojoties uz noteikumiem, kurus nevar izslēgt ar līgumu.

12. ATTEIKUMA VEIDLAPAS PARAUGS (PATĒRĒTĀJU TIESĪBU LIKUMA 2. PIELIKUMS)

Atteikuma veidlapas paraugs(šī veidlapa jāaizpilda un jānosūta tikai tad, ja vēlaties atteikties no līguma)

– Adresāts:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410 easyklima.pl [email protected] 

– Ar šo es/mēs(*) paziņoju(*) par atteikšanos no turpmāk minēto preču(*) pirkuma līguma, turpmāk minēto preču(*) piegādes līguma, turpmāk minēto preču(*) piegādes līguma, turpmāk minēto preču(*) apstrādes līguma, turpmāk minēto preču(*)/pakalpojuma(*) sniegšanas līguma.

– Līguma noslēgšanas datums(*)/saņemšanas datums(*)

– Patērētāja(-u) pilns vārds un uzvārds

– Patērētāja(-u) adrese

– Patērētāja(-u) paraksts (tikai tad, ja šī veidlapa tiek nosūtīta uz papīra)

– Datums

(*) Nevajadzīgo svītrot.

Sīkfailu preferences

Jūs varat pieņemt, pielāgot vai noraidīt visu sīkfailu un līdzīgu tehnoloģiju izmantošanu. Jūs varat veikt detalizētu izvēli, izmantojot tālāk norādītās opcijas. Iestatījumus varat mainīt jebkurā laikā.