Interneta pakalpojumu, kas pieejams vietnē www.easyklima.pl, pārvalda Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varšava, 00-410, pasts: Polija, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, pamatkapitāls: PLN 5000 ; e-pasta adrese: [email protected].

1. PRODUKTA SŪDZĪBA

1.1. Pārdevēja atbildības pamatu un apjomu pret Pircēju, ja pārdotajam Produktam ir fizisks vai juridisks defekts (garantija), nosaka vispārēji piemērojamie tiesību akti, jo īpaši Civilkodekss (tostarp Civilkodeksa 556.-576. pants).

1.2. Pārdevēja pienākums ir piegādāt Pircējam Produktu bez defektiem.

1.3. Klients var iesniegt sūdzību:

  • rakstiski uz šādu adresi: ul. Solec, Nr. 18, telpas B21, Varšava, 00-410;
  • elektroniski pa e-pastu: [email protected].

1.4. Klientam sūdzības aprakstā ieteicams norādīt: (1) informāciju un apstākļus par sūdzības priekšmetu, jo īpaši defekta veidu un rašanās datumu; (2) lūgumu par veidu, kā panākt Preces atbilstību Pirkuma līgumam, vai paziņojumu par cenas samazinājumu vai atteikumu no Pirkuma līguma; un (3) sūdzības iesniedzēja kontaktinformāciju – tas atvieglos un paātrinās Pārdevēja sūdzības izskatīšanu. Iepriekšējā teikumā noteiktajām prasībām ir tikai ieteikuma raksturs, un tās neietekmē to sūdzību efektivitāti, kuras iesniegtas, izlaižot ieteikto sūdzības aprakstu.

1.5. Pārdevējs atbild uz Pircēja sūdzību nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no tās iesniegšanas dienas. 1.6. Ja Pircējs, kurš ir patērētājs, izmantojot garantijas tiesības, ir pieprasījis preces nomaiņu vai defekta novēršanu vai iesniedzis paziņojumu par cenas samazinājumu, norādot summu, par kādu samazināma cena, un Pārdevējs 14 kalendāro dienu laikā nav atbildējis uz šo pieprasījumu, uzskatāms, ka pieprasījums ir pamatots.

1.6. Pircējam, kas izmanto garantijas tiesības, ir pienākums piegādāt defektu radīto Preci uz adresi: ul. Solec, nr 18, telpas B21, Varšava, 00-410. Ja Klients ir patērētājs, Preces piegādes izmaksas sedz Pārdevējs. Ja Produkta piegāde Klientam, kurš ir patērētājs, būtu pārāk apgrūtināta Produkta veida vai uzstādīšanas veida dēļ, Klientam ir pienākums nodrošināt Produkta pieejamību Pārdevējam tajā vietā, kur atrodas Produkts.

1.7. Saskaņā ar Civillikuma 558. panta 1. punktu Pārdevēja garantijas atbildība par Produktu pret Pircēju, kurš nav patērētājs, ir izslēgta.

2. ĀRPUSTIESAS SŪDZĪBU UN PĀRSŪDZĪBU PROCEDŪRAS UN NOTEIKUMI PAR PIEKĻUVI ŠĪM PROCEDŪRĀM

2.1. Detalizēta informācija par iespēju Pircējam, kas ir patērētājs, izmantot ārpustiesas sūdzību izskatīšanas un pretenziju celšanas procedūras, kā arī šo procedūru pieejamības noteikumi ir pieejami Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja tīmekļa vietnē: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2.2. Ir pieejams arī kontaktpunkts pie Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja priekšsēdētāja (tālrunis: 22 55 60 333, e-pasts: [email protected] vai rakstiskā adrese: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), kura uzdevums cita starpā ir sniegt palīdzību patērētājiem jautājumos, kas saistīti ar patērētāju strīdu ārpustiesas izšķiršanu.

2.3. Patērētājam ir pieejami šādi ārpustiesas sūdzību iesniegšanas un pārsūdzības procedūru piemēri: (1) iesniegums par strīda izšķiršanu pastāvīgajā miertiesā (plašāku informāciju sk.: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) iesniegums par ārpustiesas strīda izšķiršanu Komerciālās inspekcijas provinces inspektoram (plašāku informāciju sk. tā inspektora tīmekļa vietnē, kura jurisdikcijā ir pārdevēja uzņēmējdarbības vieta); un (3) rajona (pašvaldības) patērētāju ombuda vai sabiedriskās organizācijas, kuras statūtos noteiktie uzdevumi ietver patērētāju aizsardzību (piemēram, Patērētāju federācija, Polijas Patērētāju apvienība), palīdzība. Konsultācijas, cita starpā, tiek sniegtas pa e-pastu [email protected] un pa patērētāju uzticības tālruni 801 440 220 (uzticības tālrunis darbojas darba dienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, maksa par zvanu saskaņā ar operatora tarifu).

2.4. Platforma patērētāju un tirgotāju strīdu izšķiršanai tiešsaistē ES līmenī (ODR platforma) ir pieejama tīmekļa vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr. ODR platforma ir interaktīva un daudzvalodu tīmekļa vietne ar vienas pieturas aģentūru patērētājiem un tirgotājiem, kas meklē ārpustiesas risinājumu strīdam par līgumsaistībām, kuras izriet no tiešsaistes pārdošanas vai pakalpojumu līguma (vairāk informācijas skatīt pašas platformas tīmekļa vietnē vai Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja tīmekļa vietnes adresi: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

3. ATTEIKUMA TIESĪBAS

3.1. Patērētājs, kurš ir noslēdzis distances līgumu, 14 kalendāro dienu laikā var atkāpties no līguma, nenorādot iemeslu un neradot izmaksas, izņemot izmaksas, kas norādītas šā punkta. Noteikumu 8.8. punktā. Paziņojuma nosūtīšana pirms termiņa ir pietiekama, lai to ievērotu. Atteikuma deklarāciju var iesniegt, piemēram:

  • rakstiski uz šādu adresi: ul. Solec, Nr. 18, telpas B21, Varšava, 00-410;
  • elektroniski pa e-pastu uz šādu adresi: [email protected].

3.2. Atteikuma veidlapas paraugs ir iekļauts Patērētāju tiesību likuma 2. pielikumā, un tas ir papildus pieejams arī šajā punktā. 3.11. Atteikumu un sūdzību iesniegšanas politika. Patērētājs var izmantot veidlapas paraugu, taču tas nav obligāti.

3.3. Atteikuma termiņš sākas:

  • attiecībā uz līgumu, kura izpildē Pārdevējs piegādā Preci, apņemoties nodot tās īpašumtiesības (piemēram, Pirkuma līgums) – no brīža, kad Preci savā īpašumā pārņem patērētājs vai viņa norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, un attiecībā uz līgumu, kas: (1) ietver vairākus Produktus, kas tiek piegādāti atsevišķi, partijās vai pa daļām – no pēdējā Produkta, partijas vai daļas pārņemšanas īpašumā, vai (2) ietver regulāru Produktu piegādi uz noteiktu laiku – no pirmā Produkta pārņemšanas īpašumā;
  • attiecībā uz citiem līgumiem – no līguma noslēgšanas dienas.

3.4. Distances līguma laušanas gadījumā līgums tiek uzskatīts par neslēgtu.

3.5. Pārdevējam ir pienākums nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemts patērētāja paziņojums par atteikšanos no līguma, atmaksāt patērētājam visus patērētāja veiktos maksājumus, tostarp Preces piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās patērētāja izvēlētā piegādes veida dēļ, kas nav lētākais parastais piegādes veids, kas pieejams Tīmekļa vietnē). Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot to pašu maksāšanas veidu, ko izmantojis patērētājs, ja vien patērētājs nav skaidri piekritis citam atmaksāšanas veidam, kas patērētājam nerada nekādas izmaksas. Ja Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt preci no patērētāja, Pārdevējs var aizturēt no patērētāja saņemtā maksājuma atmaksu līdz brīdim, kad tas ir saņēmis preci atpakaļ vai patērētājs ir iesniedzis atgriešanas apliecinājumu, atkarībā no tā, kurš no šiem gadījumiem iestājas pirmais.

3.6. Patērētāja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no atteikuma no līguma dienas, atgriezt Preci Pārdevējam vai nodot to Pārdevēja pilnvarotai personai, kas ir pilnvarota to saņemt, ja vien Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt Preci. Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami nosūtīt atpakaļ Produktu pirms tā derīguma termiņa beigām. Patērētājs var atgriezt Preci uz šādu adresi: ul. Solec, nr 18, telpas B21, Varšava, 00-410.

3.7. Patērētājs ir atbildīgs par jebkādu Produkta vērtības samazināšanos, kas radusies Produkta lietošanas rezultātā, pārsniedzot to, kas nepieciešams, lai noteiktu Produkta būtību, īpašības un darbību.

3.8. Iespējamās izmaksas, kas saistītas ar patērētāja atteikumu no līguma, kuras patērētājam ir pienākums segt:

  • Ja patērētājs ir izvēlējies tādu Preces piegādes veidu, kas nav lētākais parastais piegādes veids, kas pieejams Tīmekļa vietnē, Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt patērētājam radušās papildu izmaksas.
  • Patērētājs sedz tiešās izmaksas, kas saistītas ar Preces atgriešanu.
  • Gadījumā, ja Produkts ir pakalpojums, kura sniegšana ir sākta – pēc patērētāja skaidra pieprasījuma – pirms atteikuma termiņa beigām, patērētājam, kurš izmanto savas atteikuma tiesības pēc šāda pieprasījuma iesniegšanas, ir pienākums samaksāt par sniegto pakalpojumu līdz atteikumam. Samaksājamo summu aprēķina proporcionāli sniegtajam pakalpojumam, ņemot vērā līgumā noteikto cenu vai atlīdzību. Ja cena vai atlīdzība ir pārmērīgi augsta, šīs summas aprēķināšanas pamats ir sniegto pakalpojumu tirgus vērtība.

3.9. Patērētāja tiesības atteikties no distances līguma neattiecas uz līgumiem:

  • (1) par pakalpojumu sniegšanu, ja pārdevējs ir pilnībā izpildījis pakalpojumu ar patērētāja skaidru piekrišanu, kurš pirms izpildes sākuma ir informēts, ka pēc pārdevēja izpildes viņš zaudēs tiesības atteikties no līguma; (2) kurā cena vai atlīdzība ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, kuras pārdevējs nevar ietekmēt un kuras var notikt pirms atteikuma termiņa beigām; (3) kurā izpildes priekšmets ir prece, kas nav rūpnieciski ražota, ražota pēc patērētāja specifikācijām vai kalpo viņa individuālo vajadzību apmierināšanai; (4) kurā izpildes priekšmets ir prece, kas ātri bojājas vai kurai ir īss derīguma termiņš; (5) kurā izpildes priekšmets ir Produkts, kas piegādāts aizzīmogotā iepakojumā, kuru pēc atvēršanas nevar atdot atpakaļ veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes; (6) kurā izpildes priekšmets ir Produkti, kas pēc piegādes to īpašību dēļ ir neatdalāmi savienoti ar citām lietām; (7) kuros izpildes priekšmets ir alkoholiskie dzērieni, par kuru cenu ir panākta vienošanās, noslēdzot Pirkuma līgumu, kuru piegāde var notikt tikai pēc 30 dienām un kuru vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar ietekmēt; (8) kurā patērētājs skaidri pieprasījis, lai Pārdevējs ierodas pie viņa, lai veiktu steidzamu remontu vai apkopi; ja Pārdevējs sniedz papildu pakalpojumus, kas nav patērētāja pieprasītie, vai piegādā Produktus, kas nav remonta vai apkopes veikšanai nepieciešamās rezerves daļas, patērētājam ir tiesības atteikties no līguma attiecībā uz papildu pakalpojumiem vai Produktiem; (9) ja piegādes priekšmets ir skaņas vai vizuāls ieraksts vai datora programmatūra, kas piegādāta aizzīmogotā iepakojumā, ja pēc piegādes iepakojums tiek atvērts; (10) par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot abonēšanas līgumus; (11) kas noslēgti publiskā izsolē; (12) par izmitināšanu, kas nav paredzēta dzīvošanai, preču pārvadāšanu, automobiļu nomu, ēdināšanu, pakalpojumiem, kas saistīti ar atpūtu, izklaidi, sportu vai kultūras pasākumiem, ja līgumā ir norādīts pakalpojuma sniegšanas datums vai termiņš; (13) par digitālā satura piegādi, kas nav ierakstīts materiālā datu nesējā, ja izpilde ir sākta ar patērētāja skaidru piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām un pēc tam, kad pārdevējs ir informējis patērētāju par atteikuma tiesību zaudēšanu.

3.10. Šajā Noteikumu 8. punktā ietvertie noteikumi attiecībā uz patērētāju ir piemērojami no 2021. gada 1. janvāra un līgumiem, kas noslēgti no minētās dienas, arī attiecībā uz Klientu vai Pasūtītāju, kas ir fiziska persona, kura slēdz līgumu, kas ir tieši saistīts ar tās saimniecisko darbību, ja no šī līguma satura izriet, ka tas šai personai nav profesionāla rakstura līgums, kas izriet jo īpaši no tās saimnieciskās darbības priekšmeta, kas ir pieejams, pamatojoties uz Centrālā reģistra un informācijas par saimniecisko darbību noteikumiem.

3.11. Atteikuma veidlapas paraugs
(šī veidlapa jāaizpilda un jānosūta tikai tad, ja vēlaties atteikties no līguma)

  • Adrese:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410
[email protected]

  • Ar šo es/mēs(*) paziņoju(*) par savu/monas atteikumu no turpmāk minēto preču(*) pirkuma līguma(*) turpmāk minēto preču piegādes līguma(*) turpmāk minēto preču izpildes līguma(*)/ turpmāk minēto pakalpojumu sniegšanas līguma(*).
  • Līguma noslēgšanas datums(*)/saņemšanas datums(*)
  • Patērētāja(-u) vārds(-i)
  • Patērētāja(-u) adrese
  • Patērētāja(-u) paraksts (tikai tad, ja veidlapu nosūta uz papīra)
  • Datums

(*) Nevajadzīgo svītrot.

Sīkfailu preferences

Jūs varat pieņemt, pielāgot vai noraidīt visu sīkfailu un līdzīgu tehnoloģiju izmantošanu. Jūs varat veikt detalizētu izvēli, izmantojot tālāk norādītās opcijas. Iestatījumus varat mainīt jebkurā laikā.