EASYKLIMA.PL PRIVĀTUMA POLITIKA

Satura rādītājs:

  1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
  2. DATU APSTRĀDES PAMATOJUMS
  3. DATU APSTRĀDES MĒRĶIS, PAMATS UN ILGUMS TĪMEKĻA VIETNĒ
  4. TĪMEKĻA VIETNĒ SNIEGTO DATU SAŅĒMĒJI
  5. PROFILĒŠANA TĪMEKĻA VIETNĒ
  6. DATU SUBJEKTA TIESĪBAS
  7. SĪKFAILI TĪMEKĻA VIETNĒ UN ANALĪTIKA
  8. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

1.1. Šī Tīmekļa vietnes privātuma politika ir paredzēta tikai informatīviem nolūkiem, kas nozīmē, ka tā nav saistību avots Pakalpojumu saņēmējiem vai Tīmekļa vietnes klientiem. 1.2. Privātuma politikā galvenokārt ir ietverti noteikumi par personas datu apstrādi, ko Administrators veic Tīmekļa vietnē, tostarp personas datu apstrādes pamatojums, mērķi un ilgums un datu subjektu tiesības, kā arī informācija par sīkdatņu un analītisko rīku izmantošanu Tīmekļa vietnē.
1.2. Personas datu, kas tiek vākti, izmantojot Tīmekļa vietni, pārzinis ir Tīmekļa vietne, kas pieejama interneta adresē www.easyklima.pl, kuru vada Perfect Sale Sp. z o.o. Solec 18/B21, Varšava, Polija E-pasts: [email protected] ; NIP: 7011112775 ; PVN: PL7011112775 ; pamatkapitāls 5000 PLN; e-pasta adrese: [email protected].
1.3. Personas datus Tīmekļa vietnē Pārzinis apstrādā saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem, jo īpaši Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) – turpmāk tekstā – “RODO” vai “RODORegula“. RODO regulas oficiālais teksts: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679.
1.4. Tīmekļa vietnes izmantošana, tostarp pirkumu veikšana, ir brīvprātīga. Tāpat ar to saistītā personas datu sniegšana, ko Klients vai Pasūtītājs veic, izmantojot Tīmekļa vietni, ir brīvprātīga, izņemot divus gadījumus: (1) līgumu slēgšana ar Pārzini – ja Tīmekļa vietnē un Tīmekļa vietnes noteikumos un šajā Privātuma politikā noteiktajos gadījumos un apjomā netiek sniegti personas dati, kas nepieciešami, lai noslēgtu un izpildītu Pirkuma līgumu vai līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu ar Pārzini, minētā līguma noslēgšana nav iespējama. Personas datu sniegšana šādā gadījumā ir līguma prasība, un, ja datu subjekts vēlas noslēgt attiecīgo līgumu ar Pārzini, viņam/viņai ir pienākums sniegt nepieciešamos datus. Katru reizi līguma noslēgšanai nepieciešamo datu apjoms ir iepriekš norādīts Tīmekļa vietnē un Tīmekļa vietnes noteikumos; (2) Pārziņa likumā noteiktie pienākumi – personas datu sniegšana ir likumā noteikta prasība, kas izriet no vispārpiemērojamiem tiesību aktiem, kas uzliek Pārzinim pienākumu apstrādāt personas datus (piemēram, datu apstrāde nodokļu vai grāmatvedības uzskaites kārtošanai), un šādu datu nesniegšana neļaus Pārzinim veikt šādus pienākumus.
1.5. Pārzinis īpaši rūpējas, lai aizsargātu to personu intereses, kuru personas datus tas apstrādā, un jo īpaši ir atbildīgs un nodrošina, ka tā apkopotie dati ir: (1.2. apstrādā likumīgi; (2) vāc konkrētiem, likumīgiem nolūkiem un nepakļauj turpmākai apstrādei, kas nav saderīga ar šiem nolūkiem; (3) pēc būtības ir pareizi un atbilstīgi nolūkiem, kādiem tie tiek apstrādāti; (4) glabā formā, kas ļauj identificēt datu subjektus ne ilgāk, kā tas ir nepieciešams apstrādes mērķa sasniegšanai; un (5) apstrādā tādā veidā, kas nodrošina pienācīgu personas datu drošību, tostarp aizsardzību pret neatļautu vai nelikumīgu apstrādi un pret nejaušu nozaudēšanu, iznīcināšanu vai bojāšanu, izmantojot piemērotus tehniskos vai organizatoriskos pasākumus.
1.6. Ņemot vērā apstrādes raksturu, darbības jomu, kontekstu un nolūkus, kā arī dažādas iespējamības un smaguma fizisku personu tiesību vai brīvību pārkāpuma risku, pārzinis īsteno piemērotus tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai nodrošinātu, ka apstrāde tiek veikta saskaņā ar šo regulu, un lai varētu to pierādīt. Šos pasākumus pēc vajadzības pārskata un atjaunina. Pārzinis piemēro tehniskus pasākumus, lai novērstu to, ka personas datus, kas nosūtīti elektroniski, iegūst un maina nepiederošas personas.
1.7. Visi vārdi, frāzes un saīsinājumi, kas parādās šajā privātuma politikā un sākas ar lielo burtu (piemēram, Pārdevējs, Tīmekļa vietne, Elektroniskais pakalpojums), ir jāsaprot saskaņā ar to definīciju Tīmekļa vietnes noteikumos, kas pieejami Tīmekļa vietnē.

2. APSTRĀDES PAMATOJUMS

2.1. Pārzinim ir tiesības apstrādāt personas datus, ja ir izpildīts viens vai vairāki no šādiem nosacījumiem un tādā apjomā, kādā tie ir izpildīti: (1) datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei vienā vai vairākos konkrētos nolūkos; (2) apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu līgumu, kura līgumslēdzēja puse ir datu subjekts, vai lai veiktu pasākumus pēc datu subjekta pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas; (3) apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu pārzinim uzliktas juridiskas saistības; vai (4) apstrāde ir nepieciešama pārziņa vai trešās personas leģitīmo interešu ievērošanai, izņemot gadījumus, kad par šādām interesēm prevalē datu subjekta intereses vai pamattiesības un pamatbrīvības, kas prasa personas datu aizsardzību, jo īpaši, ja datu subjekts ir bērns.
2.2. Lai Pārzinis varētu veikt personas datu apstrādi, katrā gadījumā ir nepieciešams, lai pastāvētu vismaz viens no pamatojumiem, kas norādīti 2.2. punktā. Privātuma politikas 2.1. punktā. 2.3. Konkrēti pamatojumi, kādēļ Pārzinis apstrādā Pakalpojumu saņēmēju un Tīmekļa vietnes Klientu personas datus, ir norādīti nākamajā privātuma politikas sadaļā – atsaucoties uz konkrēto Pārziņa personas datu apstrādes mērķi.

3. DATU APSTRĀDES MĒRĶIS, PAMATS UN ILGUMS TĪMEKĻA VIETNĒ

3.1. Katrā atsevišķā gadījumā Pārziņa apstrādāto personas datu mērķis, pamats, periods un saņēmēji izriet no darbībām, ko attiecīgais Pakalpojumu saņēmējs vai Klients veic Tīmekļa vietnē vai Pārzinis.
3.2. Pārzinis var apstrādāt personas datus Tīmekļa vietnē šādos nolūkos, uz turpmāk tabulā norādītajiem pamatiem un periodiem:

Datu apstrādes mērķisDatu apstrādes juridiskais pamatsDatu glabāšanas periods
Izpildot pārdošanas līgumu vai līgumu par elektroniskā pakalpojuma sniegšanu vai veicot darbības pēc datu subjekta pieprasījuma pirms iepriekš minēto līgumu noslēgšanas.RODO regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts (līguma izpilde) – apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu līgumu, kurā datu subjekts ir līgumslēdzēja puse, vai lai pēc datu subjekta pieprasījuma veiktu pasākumus pirms līguma noslēgšanas.Dati tiek glabāti tik ilgi, cik nepieciešams noslēgtā Pirkuma līguma vai Elektronisko pakalpojumu līguma izpildei, izbeigšanai vai citādai darbības termiņa beigām.
Tiešais mārketingsRODO regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts (Administratora leģitīmās intereses) – apstrāde ir nepieciešama Administratora leģitīmo interešu nodrošināšanai, kas ietver rūpes par Administratora interesēm un labu tēlu, tā tīmekļa vietni un Produktu pārdošanu.Dati tiek glabāti tik ilgi, kamēr pastāv Administratora likumīgās intereses, bet ne ilgāk kā uz laiku, kamēr noilgst Administratora prasījumu noilguma termiņš pret datu subjektu saistībā ar Administratora uzņēmējdarbību. Noilguma termiņu nosaka saskaņā ar tiesību aktu, jo īpaši Civilkodeksa, noteikumiem (pamatilguma termiņš prasījumiem, kas saistīti ar uzņēmējdarbību, ir trīs gadi, bet attiecībā uz pārdošanas līgumu – divi gadi). Pārzinis nedrīkst apstrādāt datus tiešā mārketinga nolūkos, ja datu subjekts pret to efektīvi iebilst.
MārketingsRODO regulas 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts (piekrišana) – datu subjekts ir piekritis, ka pārzinis apstrādā viņa personas datus tirgvedības nolūkos.Dati tiek glabāti, līdz datu subjekts atsauc savu piekrišanu turpmākai apstrādei šajā nolūkā.
Klienta viedokļa paušana par noslēgto pārdošanas līgumuRODO regulas 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts – datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei, lai paustu viedokli.Dati tiek glabāti, līdz datu subjekts atsauc savu piekrišanu turpmākai apstrādei šajā nolūkā.
GrāmatvedībaRODO regulas 6. panta 1. punkta c) apakšpunkts saistībā ar Likuma par grāmatvedību 74. panta 2. punktu, t. i., 2018. gada 30. janvāris. (2018. gada Oficiālais Vēstnesis, 395. punkts ar grozījumiem) – apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu juridisku pienākumu, kas uzlikts administratoram.Dati tiek glabāti tik ilgi, cik noteikts tiesību aktos, kas uzliek administratoram pienākumu kārtot uzskaiti (piecus gadus, skaitot no tā gada sākuma, kas seko finanšu gadam, uz kuru dati attiecas).
prasījumu, kurus administrators var izvirzīt vai kurus var izvirzīt pret administratoru, izvirzīšana, izvirzīšana vai aizstāvēšana.RODO regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts (Administratora leģitīmās intereses) – apstrāde ir nepieciešama Administratora leģitīmo interešu nolūkos, proti, lai noteiktu, izvirzītu vai aizstāvētu prasības, kuras Administrators var celt vai kuras var tikt celtas pret Administratoru.Dati tiek glabāti tik ilgi, kamēr pastāv Administratora likumīgās intereses, bet ne ilgāk par to prasību noilguma termiņu, kas var tikt celtas pret Administratoru (pamata noilguma termiņš prasībām pret Administratoru ir seši gadi).
Tīmekļa vietnes izmantošana un tās pareizas darbības nodrošināšanaRODO regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts (Administratora leģitīmās intereses) – apstrāde ir nepieciešama Administratora leģitīmo interešu nodrošināšanai, kas ietver tīmekļa vietnes darbību un uzturēšanu.Dati tiek glabāti tik ilgi, kamēr pastāv Administratora likumīgās intereses, bet ne ilgāk kā uz laiku, kamēr noilgst Administratora prasījumu noilguma termiņš pret datu subjektu saistībā ar Administratora uzņēmējdarbību. Noilguma termiņu nosaka tiesību normas, jo īpaši Civilkodekss (pamatilguma termiņš prasībām, kas saistītas ar uzņēmējdarbības veikšanu, ir trīs gadi, bet attiecībā uz Pārdošanas līgumu – divi gadi).
Statistikas uzturēšana un Tīmekļa vietnes datplūsmas analīze.RODO regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts (Administratora leģitīmās intereses) – apstrāde ir nepieciešama nolūkiem, kas izriet no Administratora leģitīmajām interesēm, proti, tīmekļa vietnes datplūsmas statistikas un analīzes veikšanai, lai uzlabotu tīmekļa vietnes darbību un palielinātu produktu pārdošanu.Dati tiek glabāti tik ilgi, kamēr pastāv Administratora likumīgās intereses, bet ne ilgāk kā uz laiku, kamēr noilgst Administratora prasījumu noilguma termiņš pret datu subjektu saistībā ar Administratora uzņēmējdarbību. Noilguma termiņu nosaka tiesību normas, jo īpaši Civilkodekss (pamatilguma termiņš prasībām, kas saistītas ar uzņēmējdarbības veikšanu, ir trīs gadi, bet attiecībā uz Pārdošanas līgumu – divi gadi).

4. TĪMEKĻA VIETNĒ PIEEJAMO DATU SAŅĒMĒJI

4.1. Tīmekļa vietnes pienācīgai darbībai, tostarp noslēgto Pārdošanas līgumu izpildei, administratoram ir nepieciešams izmantot ārēju struktūru pakalpojumus (piemēram, programmatūras nodrošinātāja, kurjera vai maksājumu apstrādātāja pakalpojumus). Administrators izmanto tikai tādu apstrādātāju pakalpojumus, kuri sniedz pietiekamas garantijas par atbilstošu tehnisko un organizatorisko pasākumu īstenošanu, lai apstrāde atbilstu RODO regulas prasībām un aizsargātu datu subjektu tiesības.
4.2. Pārzinis var nosūtīt personas datus uz trešo valsti, turklāt Pārzinis nodrošina, ka šādā gadījumā tas tiks darīts attiecībā uz valsti, kas nodrošina atbilstošu aizsardzības līmeni – saskaņā ar RODO regulu, un citu valstu gadījumā – ka nosūtīšana notiks, pamatojoties uz standarta datu aizsardzības klauzulām. Pārzinis nodrošina, ka datu subjekts var saņemt savu datu kopiju. Pārzinis pārsūta savāktos personas datus tikai tad un tādā apjomā, kas nepieciešams, lai izpildītu konkrēto apstrādes nolūku saskaņā ar šo privātuma politiku.
4.3. Pārziņa datu pārsūtīšana nenotiek visos gadījumos un ne visiem privātuma politikā norādītajiem saņēmējiem vai saņēmēju kategorijām – Pārzinis pārsūta datus tikai tad, ja tas ir nepieciešams konkrētā personas datu apstrādes mērķa izpildei, un tikai tādā apjomā, kas nepieciešams tā izpildei.
4.4. Pakalpojumu saņēmēju un Tīmekļa vietnes klientu personas datus var nodot šādiem saņēmējiem vai saņēmēju kategorijām:

1.1.1. pārvadātāji – gadījumā, ja Klients izmanto Tīmekļa vietnes piedāvāto Preces piegādes veidu ar kurjerpastu, Administrators dara pieejamus savāktos Klienta personas datus izvēlētajam pārvadātājam, kas veic sūtījumu Administratora vārdā, ciktāl tas nepieciešams, lai pabeigtu Preces piegādi Klientam.
1.1.2. elektronisko vai karšu maksājumu veicēji – gadījumā, ja Klients izmanto elektronisko vai kredītkaršu maksājumu veidu Tīmekļa vietnē, Administrators dara pieejamus savāktos Klienta personas datus izvēlētajam subjektam, kas veic iepriekš minētos maksājumus Tīmekļa vietnē Administratora vārdā, tādā apjomā, kāds nepieciešams, lai apstrādātu Klienta veikto maksājumu.
1.1.3. kreditoriestādes – gadījumā, ja Klients tīmekļa vietnē izmanto maksājumu pa daļām metodi, Administrators pēc Administratora pieprasījuma dara pieejamus savāktos Klienta personas datus izvēlētai iestādei, kas tīmekļa vietnē veic iepriekš minētos maksājumus, tādā apjomā, kāds nepieciešams, lai apstrādātu Klienta veikto maksājumu.
1.1.4. atsauksmju aptauju sniedzējiem – gadījumā, ja Klients ir piekritis izteikt savu viedokli par noslēgto Pārdošanas līgumu, Administrators pēc Administratora pieprasījuma dara pieejamus savāktos Klienta personas datus izvēlētajam subjektam, kas nodrošina aptauju sistēmu, sniedzot viedokli par Mājas lapā noslēgtajiem Pārdošanas līgumiem, tādā apjomā, kāds nepieciešams, lai Klients varētu izteikt savu viedokli, izmantojot aptauju sistēmu, sniedzot viedokli.
1.1.5. Pakalpojumu sniedzējiem, kas nodrošina Administratoru ar tehniskiem, IT un organizatoriskiem risinājumiem, kas ļauj Administratoram veikt savu uzņēmējdarbību, tostarp Mājaslapas un ar tās starpniecību sniegto Elektronisko pakalpojumu darbību (jo īpaši datoru programmatūras nodrošinātājam Mājaslapas darbībai, e-pasta un hostinga nodrošinātājam, kā arī biznesa vadības un tehniskā atbalsta programmatūras nodrošinātājam Administratoram) – Administrators savāktos Klienta personas datus dara pieejamus izvēlētajam nodrošinātājam, kas darbojas tā vārdā, tikai gadījumā un apjomā, kas nepieciešams, lai izpildītu doto datu apstrādes mērķi saskaņā ar šo privātuma politiku.
1.1.6. Grāmatvedības, juridisko un konsultatīvo pakalpojumu sniedzējiem, kas sniedz grāmatvedības, juridisko vai konsultatīvo atbalstu Administratoram (jo īpaši grāmatvedības uzņēmumam, juridiskajam birojam vai parādu piedziņas uzņēmumam) – Administrators savāktos Klienta personas datus dara pieejamus izvēlētajam pakalpojumu sniedzējam, kas rīkojas tā vārdā, tikai gadījumā un apjomā, kas nepieciešams attiecīgā datu apstrādes mērķa sasniegšanai saskaņā ar šo privātuma politiku.
1.1.7. sociālo spraudņu, skriptu un citu līdzīgu rīku nodrošinātājiem, kas ļauj apmeklētāja pārlūkprogrammai lejupielādēt saturu no šādu spraudņu nodrošinātājiem Tīmekļa vietnē (piemēram, pieslēgšanās ar sociālo tīklu pieteikšanās datiem) un apmeklētāja personas datu nodošanu šiem nodrošinātājiem šajā nolūkā, t.sk:
1.1.7.1. Facebook Ireland Ltd. – Administrators Vietnē izmanto Facebook sociālo tīklu spraudņus (piemēram, pogu Like, Share vai pieteikšanos, izmantojot Facebook pieteikšanās datus), un tādēļ vāc un nodod Facebook Ireland Ltd. Vietni izmantojošā Klienta personas datus. (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland) tādā apjomā un saskaņā ar privātuma politiku, kas pieejama šeit: https://www.facebook.com/about/privacy/ (šie dati ietver informāciju par Jūsu darbībām Tīmekļa vietnē, tostarp informāciju par Jūsu ierīci, apmeklētajām vietnēm, pirkumiem, apskatītajām reklāmām un to, kā Jūs izmantojat pakalpojumus, neatkarīgi no tā, vai Jums ir Facebook konts un vai esat pieteicies Facebook).

5. PROFILĒŠANA TĪMEKĻA VIETNĒ

5.1. RODO regula uzliek pārzinim pienākumu sniegt informāciju par automatizētu lēmumu pieņemšanu, tostarp profilēšanu, kā minēts RODO regulas 22. panta 1. un 4. punktā, un vismaz šajos gadījumos – attiecīgu informāciju par šādas lēmumu pieņemšanas kārtību, kā arī par šādas apstrādes nozīmīgumu un paredzamajām sekām datu subjektam. Ņemot to vērā, Pārzinis šajā privātuma politikas sadaļā sniedz informāciju par iespējamo profilēšanu.

5.2. Pārzinis var izmantot profilēšanu Tīmekļa vietnē tiešā mārketinga nolūkos, taču uz tās pamata Pārziņa pieņemtie lēmumi neattiecas uz Pirkuma līguma noslēgšanu vai atteikumu noslēgt Pirkuma līgumu vai iespēju izmantot Tīmekļa vietnē pieejamos Elektroniskos pakalpojumus. Profilēšanas izmantošanas Mājas lapā sekas var būt, piemēram, piešķirt personai atlaidi, nosūtīt tai atlaides kodu, atgādināt par nepabeigtiem pirkumiem, nosūtīt personai Preces piedāvājumu, kas varētu atbilst personas interesēm vai vēlmēm, vai piedāvāt labākus nosacījumus salīdzinājumā ar Mājas lapas standarta piedāvājumu. Neraugoties uz profilēšanu, persona pati brīvi izlemj, vai tā vēlas izmantot šādā veidā saņemto atlaidi vai labākus nosacījumus un veikt pirkumu tīmekļa vietnē.

5.3. Profilēšana Tīmekļa vietnē ietver personas uzvedības Tīmekļa vietnē automātisku analīzi vai prognozēšanu, piemēram, pievienojot konkrētu Produktu iepirkumu grozam, pārlūkojot konkrētu Produkta lapu Tīmekļa vietnē vai analizējot iepriekšējo Tīmekļa vietnē veikto pirkumu vēsturi. Šādas profilēšanas nosacījums ir tāds, ka Administratora rīcībā ir attiecīgās personas dati, lai pēc tam varētu nosūtīt personai, piemēram, atlaides kodu.

5.4. Datu subjektam ir tiesības nepiemērot lēmumu, kas ir balstīts tikai uz automatizētu apstrādi, tostarp profilēšanu, un kas datu subjektam rada tiesiskas sekas vai līdzīgi būtiski ietekmē datu subjektu.

6. DATU SUBJEKTA TIESĪBAS

6.1. Tiesības piekļūt, labot, ierobežot, dzēst vai pārnest – datu subjektam ir tiesības pieprasīt pārzinim piekļuvi saviem personas datiem, to labošanu, dzēšanu (“tiesības tikt aizmirstam”) vai apstrādes ierobežošanu, kā arī tiesības iebilst pret apstrādi un tiesības uz datu pārnesamību. Detalizēti nosacījumi iepriekš minēto tiesību izmantošanai ir norādīti RODO regulas 15.-21. pantā.
6.2. Tiesības jebkurā laikā atsaukt piekrišanu – personai, kuras datus Pārzinis apstrādā, pamatojoties uz tās piekrišanu (saskaņā ar RODO regulas 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu vai 9. panta 2. punkta a) apakšpunktu), ir tiesības jebkurā laikā atsaukt piekrišanu, neietekmējot tās apstrādes likumību, kas veikta, pamatojoties uz piekrišanu pirms tās atsaukšanas.
6.3. Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei – personai, kuras datus apstrādā Pārzinis, ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei tādā veidā un kārtībā, kā noteikts RODO regulas noteikumos un Polijas tiesību aktos, jo īpaši Likumā par personas datu aizsardzību. Uzraudzības iestāde Polijā ir Personas datu aizsardzības biroja priekšsēdētājs.
6.4. Tiesības iebilst – datu subjektam ir tiesības jebkurā laikā iebilst – pamatojoties uz iemesliem, kas saistīti ar viņa konkrēto situāciju, – pret personas datu apstrādi, kas attiecas uz viņu, pamatojoties uz 6. panta 1. punkta e) apakšpunktu (sabiedrības intereses vai uzdevumi) vai f) apakšpunktu (pārziņa likumīgās intereses), tostarp profilēšanu, pamatojoties uz šiem noteikumiem. Šādā gadījumā pārzinim vairs nav atļauts apstrādāt šos personas datus, ja vien pārzinis nepierāda, ka pastāv pārliecinoši leģitīmi apstrādes iemesli, kas ir svarīgāki par datu subjekta interesēm, tiesībām un brīvībām, vai iemesli prasību celšanai, īstenošanai vai aizstāvēšanai.
6.5. Tiesības iebilst pret tiešo tirgvedību – ja personas dati tiek apstrādāti tiešās tirgvedības nolūkos, datu subjektam ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret personas datu apstrādi, kas attiecas uz viņu, lai veiktu šādu tirgvedību, tostarp profilēšanu, ciktāl apstrāde ir saistīta ar šādu tiešo tirgvedību.
6.6. Lai izmantotu šajā privātuma politikas sadaļā minētās tiesības, ar Pārzini var sazināties, nosūtot attiecīgu ziņojumu rakstiski vai pa e-pastu uz privātuma politikas sākumā norādīto Pārziņa adresi vai izmantojot tīmekļa vietnē pieejamo kontaktformu.

7. SĪKFAILI TĪMEKĻA VIETNĒ UN ANALĪTIKA

7.1. Sīkfaili ir nelieli teksta faili, ko sūta serveris un kas tiek saglabāti apmeklētāja tīmekļa vietnē (piemēram, datora cietajā diskā, klēpjdatorā vai viedtālruņa atmiņas kartē – atkarībā no ierīces, ko izmanto mūsu tīmekļa vietnes apmeklētājs). Sīkāku informāciju par sīkfailiem un to izveides vēsturi cita starpā var atrast šeit: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.
7.2. Sīkdatnes, kuras var nosūtīt Tīmekļa vietne, var iedalīt dažādos veidos pēc šādiem kritērijiem:


to pakalpojumu sniedzējs: 1) savus (izveidotos administratora tīmekļa vietnē) un 2) trešo personu (kas nav administrators) īpašumus.pēc to glabāšanas ilguma Tīmekļa vietnes apmeklētāja ierīcē: 1) sesijas faili (tiek glabāti līdz brīdim, kad lietotājs iziet no Tīmekļa vietnes vai izslēdz tīmekļa pārlūkprogrammu) un 2) pastāvīgie faili (tiek glabāti noteiktu laiku, ko nosaka katra faila parametri, vai līdz manuālai dzēšanai).Attiecībā uz to izmantošanas mērķi: (lai nodrošinātu tīmekļa vietnes lapas pareizu darbību), 2) funkcionālo/preferenciālo (ļauj pielāgot tīmekļa vietnes lapu apmeklētāja vēlmēm), 3) analītisko un veiktspējas (informācijas vākšana par tīmekļa vietnes lietošanas veidu), 4) mārketinga, reklāmas un sociālo (informācijas vākšana par tīmekļa vietnes apmeklētāju, lai viņam/viņai rādītu reklāmas, personalizētu tās, mērītu to efektivitāti un veiktu citas mārketinga darbības, tostarp tīmekļa vietnēs, kas nav tīmekļa vietne, piemēram, sociālajos tīklos vai citās tīmekļa vietnēs, kas pieder pie tiem pašiem reklāmas tīkliem kā tīmekļa vietne).


7.3. Administrators var apstrādāt sīkfailos ietvertos datus, kad apmeklētāji izmanto Tīmekļa vietni šādiem konkrētiem mērķiem:

Sīkfailu izmantošanas mērķi Administratora tīmekļa vietnēidentificēt lietotājus kā pieteiktus Tīmekļa vietnē un parādīt, ka viņi ir pierakstījušies (būtiskas sīkdatnes).
atcerēties produktus, kurus esat pievienojis iepirkumu grozam, lai varētu veikt pasūtījumu (nepieciešamas sīkdatnes).
datu glabāšana no aizpildītām pasūtījuma veidlapām, aptaujām vai pieteikšanās datiem Tīmekļa vietnei (būtiskas un/vai funkcionālas/priekšroku sīkdatnes).
Tīmekļa vietnes satura pielāgošana klienta individuālajām vēlmēm (piemēram, attiecībā uz krāsām, fontu lielumu, lapas izkārtojumu) un tīmekļa vietnes lapu izmantošanas optimizēšana (funkcionālās/priekšrocību sīkdatnes).
saglabāt anonīmu statistiku par to, kā tiek izmantota tīmekļa vietne (analītiskās un veiktspējas sīkdatnes).
rādīt un attēlot reklāmas, ierobežot reklāmas rādīšanas reižu skaitu un ignorēt reklāmas, kuras Klients nevēlas redzēt, mērīt reklāmas efektivitāti un personalizēt reklāmas, t. i., pētīt Tīmekļa vietnes apmeklētāju uzvedības īpatnības, anonīmi analizējot viņu darbības (piemēram, atkārtotus konkrētu lapu apmeklējumus, atslēgvārdus utt.), lai izveidotu viņu profilu un piedāvātu viņiem reklāmas, kas pielāgotas viņu paredzamajām interesēm, arī tad, kad viņi apmeklē citas tīmekļa vietnes Google Ireland Ltd. un Facebook Ireland Ltd. reklāmas tīklā. (mārketinga, reklāmas un sociālo mediju sīkdatnes)

7.4. Ar populārākajām tīmekļa pārlūkprogrammām ir iespējams pārbaudīt, kuras sīkdatnes (tostarp sīkdatņu ilgumu un to nodrošinātāju) tīmekļa vietne jebkurā brīdī sūta, kā norādīts turpmāk:

Pārlūkprogrammā Chrome: (1) adreses joslā noklikšķiniet uz piekaramās atslēgu ikonas kreisajā pusē, (2) atveriet cilni “Sīkfaili”.Pārlūkprogrammā Firefox: (1) adreses joslā noklikšķiniet uz vairoga ikonas kreisajā pusē, (2) atveriet cilni “Atļauts” vai “Bloķēts”, (3) noklikšķiniet uz rūtiņas “Vietņu savstarpējās izsekošanas sīkfaili”, “Sociālo mediju izsekošanas elementi” vai “Saturs ar izsekošanas elementiem”.Internet Explorer: (1) noklikšķiniet uz izvēlnes “Rīki”, (2) atveriet cilni “Interneta opcijas”, (3) atveriet cilni “Vispārīgi”, (4) atveriet cilni “Iestatījumi”, (5) noklikšķiniet uz rūtiņas “Skatīt failus”.
Pārlūkprogrammā Opera: (1) adreses joslā noklikšķiniet uz atslēgas ikonas kreisajā pusē, (2) atveriet cilni “Sīkfaili”.pārlūkprogrammā Safari: (1) noklikšķiniet uz izvēlnes “Preferences”, (2) dodieties uz cilni “Privacy”, (3) noklikšķiniet uz lodziņa “Manage site data”.Neatkarīgi no pārlūkprogrammas, izmantojot rīkus, kas pieejami, piemēram, vietnē: https://www.cookiemetrix.com/ vai: https://www.cookie-checker.com/.

7.5. Vairums tirgū pieejamo tīmekļa pārlūkprogrammu pēc noklusējuma atļauj sīkfailu saglabāšanu. Sīkdatņu izmantošanas nosacījumus varat noteikt, izmantojot savas pārlūkprogrammas iestatījumus. Tas nozīmē, ka jūs varat, piemēram, daļēji ierobežot (piemēram, uz laiku) vai pilnībā atspējot sīkdatņu saglabāšanas iespēju – tomēr pēdējā gadījumā tas var ietekmēt dažas Tīmekļa vietnes funkcijas (piemēram, var nebūt iespējams sekot līdzi Pasūtījuma ceļam, izmantojot Pasūtījuma veidlapu, jo turpmākajos Pasūtījuma veikšanas soļos Produkti netiek atcerēti iepirkumu grozā).

7.6. Jūsu pārlūkprogrammas iestatījumi attiecībā uz sīkdatnēm ir būtiski, lai Jūs piekristu sīkdatņu izmantošanai mūsu Tīmekļa vietnē – saskaņā ar normatīvajiem aktiem šādu piekrišanu var izteikt arī ar pārlūkprogrammas iestatījumu palīdzību. Sīkāka informācija par to, kā mainīt sīkdatņu iestatījumus un kā pašiem tos dzēst populārākajās tīmekļa pārlūkprogrammās, ir pieejama jūsu tīmekļa pārlūkprogrammas palīdzības sadaļā un turpmākajās lapās (vienkārši noklikšķiniet uz attiecīgās saites):
pārlūkprogrammā Chrome
pārlūkprogrammā Firefox
pārlūkprogrammā Internet Explorer
pārlūkprogrammā Opera
Safari pārlūkprogrammā
pārlūkprogrammā Microsoft Edge

7.7. Administrators tīmekļa vietnē var izmantot Universal Analytics pakalpojumus, ko sniedz Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Īrija). Šie pakalpojumi palīdz Administratoram uzturēt statistiku un analizēt Tīmekļa vietnes datplūsmu. Iepriekš minētie pakalpojumi apstrādā savāktos datus, lai ģenerētu statistiku, kas palīdz pārvaldīt Tīmekļa vietni un analizēt Tīmekļa vietnes datplūsmu. Šie dati ir apkopoti. Izmantojot iepriekš minētos pakalpojumus Tīmekļa vietnē, Administrators vāc tādus datus kā Tīmekļa vietnes apmeklētāju iegūšanas avots un informācijas iegūšanas līdzeklis un viņu uzvedība Tīmekļa vietnē, informācija par ierīcēm un pārlūkprogrammām, no kurām viņi apmeklē Tīmekļa vietni, IP un domēns, ģeogrāfiskie dati un demogrāfiskie dati (vecums, dzimums) un intereses.

7.8. Personai ir iespējams viegli bloķēt informācijas nodošanu Google Analytics par savu darbību Tīmekļa vietnē – šim nolūkam, piemēram, var instalēt Google Ireland Ltd. nodrošināto pārlūkprogrammas papildinājumu, kas pieejams šeit: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.

7.9. Saistībā ar Administratora iespēju izmantot Google Irelantd Ltd. sniegtos reklāmas un analītiskos pakalpojumus Tīmekļa vietnē, Administrators norāda, ka ar pilnu informāciju par Tīmekļa vietnes apmeklētāju datu (tostarp sīkfailos saglabātās informācijas) apstrādes principiem Google Ireland Ltd. var iepazīties Google pakalpojumu privātuma politikā, kas pieejama tīmekļa vietnē: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

7.10. Administrators var izmantot Tīmekļa vietnē Facebook Pixel pakalpojumu, ko nodrošina Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Īrija). Šis pakalpojums palīdz Administratoram mērīt reklāmu efektivitāti un noskaidrot, kādas darbības apmeklētāji veic Tīmekļa vietnē, un rādīt šiem apmeklētājiem pielāgotas reklāmas. Sīkāku informāciju par Facebook Pixel darbību var atrast šādā tīmekļa vietnē: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content.

7.11. Jūs varat pārvaldīt Facebook Pixel darbību, izmantojot reklāmas iestatījumus savā Facebook.com kontā: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.

8. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

8.1. Tīmekļa vietnē var būt saites uz citām tīmekļa vietnēm. Administrators aicina, dodoties uz citām tīmekļa vietnēm, iepazīties ar tajās noteikto privātuma politiku. Šī privātuma politika attiecas tikai uz Administratora tīmekļa vietni.

Sīkfailu preferences

Jūs varat pieņemt, pielāgot vai noraidīt visu sīkfailu un līdzīgu tehnoloģiju izmantošanu. Jūs varat veikt detalizētu izvēli, izmantojot tālāk norādītās opcijas. Iestatījumus varat mainīt jebkurā laikā.